2009. augusztus 1.

Tadaamm






Hát ő lesz az egyik nyeremény! Zsuzsi kalapja!
:D
Ha nem tetszik, megtartom magamnak... ;)
Ezen az oldalon (Teaching Project > Make-it Kits) láttam meg és addig nézegettem, hogy a fejemben összeállt, hogyan is lehetne elkészíteni. Szeretem ezt a kék anyagot, ezért készült ebből (elejétől végéig kézzel). Egy úti "varrós-hímzős tatyó" (tartozékok nélkül). Egy kis quaker mintával (a régies textilturis vásznon), ollótartóval, fonaltartó gyűrűvel. Az alján a masnit jól össze lehet húzni, így a zsebbe tett minta és hímzés (vagy spulni, vagy kisebb patchwork) nem csúszik ki. Egész méretes (az eredeti duplája lehet).
Na, tetszik?
Várjátok már a játékot?
:D

(A fények nem túl jók, reggel esett.)

24 megjegyzés:

  1. Ez mekkora ötlet!! :-))
    Nagyon klassz! :-)

    VálaszTörlés
  2. Örömmel lennék a tulajdonosa... :)

    VálaszTörlés
  3. Öteletes!! s nagyon jó!!! résen kell lennem, nehogy lemaradjak a játékról!! ;D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes! Naná, hogy megnyerném :))

    VálaszTörlés
  5. Tetszik, nagyon klassz, milyen jó ötleteid vannak :))))
    Na hol az a játék? :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon klassz! és kék:o) dupla indok a játékra;o)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépséges, Én is úgy, de úgy megnyerném!

    Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés
  8. Húúú, nagyon izgin hangzik! Ez a mézesmadzag nagyon kecsegtető!!!!!!
    Nagyon ötletes,még nem is láttam ilyet!! Várom a játékot!!

    VálaszTörlés
  9. Én csak halkan jegyzem meg hogy nagyon szép, mert már nyertem Nálad és nem szeretnék mohónak tűnni :))

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus ötlet, fantasztikus megvalósítása.
    Ügyes vagy!
    Nagyon várom én is a játékod. :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm mindenkinek! Hamarosan!!!
    Ugyan Mmama! Én is nyertem sokat az elmúlt hónapokban, mégis a legtöbb játékba belevágok! Csak mert szeretek játszani és kész! :D

    VálaszTörlés
  12. Nagggyon jól sikerült!!! és hogy kézzel az egészet, nagyon ügyi!!! :)

    VálaszTörlés
  13. Ez nagyon szép! S milyen ötletes! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  14. Hova lett a kommentem?? Én is szeretném, de én sem szeretnék mohó lenni... Ma sokat gondoltam Rád, mert villámlátogattunk Miskolcon és onnan már közel lettél volna...

    VálaszTörlés
  15. Engem nagyon felcsigáztál... Szuper lett, amit készítettél, már várom a többit is!

    VálaszTörlés
  16. Szerintem gyönyörű!!

    Játékra hívlak,ha van hozzá kedved !

    Kukkants át és meglátod miről van szó:-)

    VálaszTörlés
  17. csúcs, hogy mit találtál már ki megint, ez nagyon szép lett! nem semmi munka lehetett vele, pláne kézzel! és a kérdésedre válaszolva, én már alig várom! :D

    VálaszTörlés
  18. Nagyon munkás lehetett elkészíteni.

    VálaszTörlés
  19. Kicsit későn értem ide !
    Ez valami szuper ötlet és milyen szépen elkészítetted !! Naná hogy játszom én is , csak le ne maradjak...

    VálaszTörlés
  20. Huhha,nagyon szuper lett!!!
    Gondolkodás nélkül fogok jelentkezni a játékodra:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online