2009. augusztus 24.

Szülinapi ajándékok

Mielőtt még elárulnám, hogy kik is nyertek, megmutatok két ajándékot, amit kaptam. Több szép, hasznos dolgot kaptam, de kettőt ti is láthattok.



Az egyik, amit még múlt héten kaptam Diától, de csak most jutott fényképezőgép elé. Egy csodás kis színes zsebkendőtartó. Újabb tanúbizonysága Dia kedves, önzetlen lelkének!
:D
Köszönöm!


A másikat azért mutatom, mert tuti ötlet, szívembe talált. Tesóméktól kaptam ezt a vászonszatyrot (is), amin Ábel egyik muris fotója díszeleg. Így akkor is magammal vihetem, ha valójában nincs velem valahol!
:D
Köszönöm Timi, Peti!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves ajándékok :)


    Drága Barbi, boldog szülinapot így utólag is!!

    VálaszTörlés
  2. Barbi!
    Mégegyszer nagyon szívesen!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online