2009. augusztus 12.

Mindig játszom...

Most Mankával.
Nagyon jópofa játékba hívott.

A szabály a következő :
fogd a könyvet , amit éppen olvasol , nyisd ki a 161.oldalon és másold be a blogodba az 5. mondatot.
Add tov
ább a játékot 5 embernek.



Müller Péter Szeretetkönyvét olvasom (sajnos hosszú kihagyásokkal - ritkán van időm olvasni, ehhez a könyvhöz pedig idő, tiszta fej és figyelem szükségeltetik, nem ponyvaregény...). A 161. oldal a Gyűlöletben élni c. fejezetben szerepel. 5. mondata igen kurtácska! :D

"A belső 'Ön-védelmet'."

Hát, ennyi!
:D





A másik játékba Ibcsy hívott.
Itt fel kell sorolnom 5 dolgot, amit szeretek és szintén továbbküldeni a játékot 5 embernek.

Annyi mindent írtam már magamról, próbálok 5 olyan szeretem-dolgot összeírni, ami talán még nem volt.

1.
Szeretem, amikor Ábel kacag.
2.
Szeretem, ha a fodrászatban mossák (masszírozzák) a hajam.
3.
Szeretem a sárgadinnyét, de kizárólag gyümölcs formájában (aromaként, más ízesítéseként utálom).
4.
Szeretem az apró csecsebecséket. ;D
5.
Szeretek úszni.




Ha van kedve hozzá, kutassa fel 5. mondatát, és írjon 5 dolgot, amit szeret:

Baboo
Dora
Edit
Mici
Mmama

6 megjegyzés:

  1. Én is olvastam nemrég ezt a könyvet, tényleg oda kell rá figyelni! Nagyon szerettem minden egyes mondanivalójáért! A Varázskő című Müller Pétert is ajánlom!

    VálaszTörlés
  2. Ez aztán a gyorsaság! Köszi, hogy játszottál velem. Ez a könyv nekem is be van tervezve.

    VálaszTörlés
  3. Gratula a díjakhoz, és köszi a játékot, mihamarabb teljesítem!

    Müller Pétert én is nagyon szeretem, és Jucushoz hasonlóan nekem is a Varázskő a kedvencem!:)

    VálaszTörlés
  4. Jucus, Baboo, köszönöm a tippet! El fogom olvasni a Varázskő c.-t is! :D

    VálaszTörlés
  5. Barbi, játszok veled :) Tegnap is próbáltam kommentet irni, de állandóan elszállt, szóval most mondom, hogy megirom én is, remélem ma ha alszanak a fiúk :)

    VálaszTörlés
  6. Koszonom a jatekot. Igyekszem hamarosan en is idezni az 5. mondatomat :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online