2009. augusztus 27.

Köszönöm...


... a kedves mackókat Katicának és Aranyalmának!
:D


És köszönet Máriának, Cicurkának és a másik Katicának a hűsítő limonádéért ebben a fortyogó melegben!
Mind egy cseppig elfogyott!
;D

(Ha valakit kifelejtettem volna a díjakat adók közül, kérem szóljon, és máris belinkelem!)

Szeretettel továbbküldöm mindkét díjat:
Vikinek
Diának
Lidérckének
Anicnek
Tündérláttának
(mert ritkán járok ugyan hozzájuk, de nagyon szeretem őket! - itt kicsit helyesbítek, járok én hozzájuk, csak ritkán kommentelek...)
Aninak
Évinek
(mert most fedeztem fel a blogjukat és tetszik! :D)

Pusza!

Ha esetleg már megkaptátok, hát repetáztok! :D


4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! :) És gyere gyakrabban! :))
    Hogy megint micsoda csodákat alkottál, hallod-e.... :D Ámulok. Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Igazán megtisztelő!!
    Én gyakran járok, csak nyomot nem hagyok:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online