2009. augusztus 24.

Kezeiket csókolom :D

Megtörtént a sorsolás!
Amikor Ábel aludt, ezért kincsecském helyett magam húztam ki mindhárom nevet. Ám csak most jutottam oda, hogy el is áruljam a szerencsések nevét.
***
Mielőtt megtudnátok, szeretném megköszönni a sok-sok jókívánságot amit jómagam és a blogom is kapott! :D
Gyertek hozzám továbbra is, lesz még játék (igaz, nem a napokban, de hát most ért véget ez is ;D)!
Köszönöm, hogy ennyien látogattok, írtok! Nagyon jólesnek a dicsérő szavak! De lehet kritizálni is bátran!
***
Külön gratuláció azoknak, akik rímben válaszoltak! :D Nagyon jó kis versikék születtek! Olvassatok utána a játékbejegyzésnél!
Akiknek nem reagáltam a fotóira, azoknak most köszönöm meg azt is. Mindenkiét megnéztem, még ha nem is írtam!!!
64-en játszottatok (hihetetlen szám - legalábbis az én blogomon)! Ebből 42-en mindhárom ajándékért versenybe szálltatok. Akadtak külföldi játékosok is! És sok, számomra új blogoló! Ennek különösen örültem!
**
És, hogy ne maradjon a játék vége se rímek nélkül, a három nyertes kap egy-egy négysorost! :D
Az ajándékokat hamarosan postázom! :D

Íme az eredmény:

Hallgassa hát a blogvilág apraja-nagyja!
A gyűrű-tűpárnát MAZSOLA-ZSÓFI kapja!
Ékítse hímzés közben dolgos kezét,
el ne veszítse a gyűrű szépségétől az eszét!
;D


Zsuszi kék szalagos kalapját DIA kapja,
ő lett ebben a körben a szerencse fia(lánya)!
Ennek a szerencsének nagyon örülök "hugom",
mert így kedves ajándékaidat viszonozni tudom!
:D



A szitakötős szatyor végleg KICSIKATÓhoz repül,
és az ő dolgos kezeibe kerül.
Bár dinnyét a piacról nem hordhat vele,
pár könnyű zsugorka, tű, cérna... kerülhet bele!
:D

***

Köszönöm mindenkinek, hogy velem játszott!
Gratulálok a nyerteseimnek!
Pusza!
:D

25 megjegyzés:

  1. Gratulálok nekik szívből, Neked pedig köszönjük a klassz játékot, nem utolsósorban a remek versikéket :))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nagyon szerencsés nyerteseknek!!!!!Szépségeket kaptak!!!!!
    Barbi,neked köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek :-D

    Barbi, Neked sok boldogat még mindig....és köszönjük a játékokat meg a versikéket :-D

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nagyon szerencsés nyerteseknek!!!!!
    Gyönyörűségeket kaptak!!
    Barbi,neked köszönöm a játékot és a versikét !!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek!
    A versikék ismét megmosolyogtattak. Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a szerencséseknek!!! :))

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a szerencsés nyerteseknek, köszönöm a lehetőséget! Máskor is jövök! :)

    VálaszTörlés
  8. A kis Mázlisták!:*)
    Gratulálok Nekik!
    És tetszett ez a kis költeményed is.

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a szépségek nyerteseinek és NEKED is... :)
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  10. Juppijuppijuppijééééééééééééé:))))) Szitakötőőőőőőős, imááááááádom:)

    VálaszTörlés
  11. Én is sok-sok szeretettel gratulálok a 3 nyertesnek! És köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok a nyerteseknek! ... igencsak jó helyre kerültek az ajándékok...nnnna majd talán legközelebb én is nyerek! :DD

    VálaszTörlés
  13. Nahát! El sem hiszem, hogy az én nevem áll ott! Dejódejódejó!!!!!
    Köszönöm szépen a játékot,
    alig várom az ajándékod,
    hogy gyűrűmet kezemre tehessem,
    és tűim többé így ne keressem!:))))))

    VálaszTörlés
  14. Csatlakozom a gratulálók táborához! Köszi a játékot. :)

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok minden mázlista-nyertesnek! :)
    Barbikám! Csuda klassz kis nő vagy, tele kedvességgel, kreativitással és képzelőerővel! Boldog szülinapot!!!!

    VálaszTörlés
  16. Gratula! Erről sajnos lecsúsztam, de biztos, hogy jövök legközelebb is...

    VálaszTörlés
  17. jajj, erről most lemaradtam:(
    a nyerteseknek gratulálok, végülis én már nyertem Tőled szépségeset:o)))

    VálaszTörlés
  18. juhéj!!! Ez most komoly???? Tényleg én nyertem????? el sem hiszem! köszönöm, köszönöm Barbi!!!!

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok a nyerteseknek!!
    Köszönöm a játékot!
    Jövök máskor is.

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok és irigykedek:)))

    VálaszTörlés
  21. Én is szeretnék gratulálni, mind a három nyertesnek! :o)
    Fantasztikus ajándékokat készítettél!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online