2009. augusztus 30.

Kedvcsináló


Miközben őrült tempóban próbálom most már befejezni Babrának szánt csereberéimet, régebben készült kis apró tárgyakat is igyekszek végleges formába önteni.
A képen látható dolgok a két gyűrűt leszámítva még nincsenek befejezve.
Ezek a kis festett csecsebecsék fonal- és tűtartók. Igen, mágnes van bennük. Még lakkozásra várnak. Némelyik nyakba akasztható lesz, ezért még bőr is kerül rá. A lila gyűrű, aminek az eleje nem látható, levendulás. Az illata is! :D Ilyen apró tűpárna-gyűrű is készül még.
Ezek majd a karácsonyi oldalalom elcserélhetőek, megvehetőek lesznek. Ez egy kis kedvcsináló! Tetszik? Mehet? :D

10 megjegyzés:

  1. nekem mind tetszik egytől egyig!!!
    mikor is indul a karácsonyi oldalad? :-)

    puszi

    VálaszTörlés
  2. Minden tetszik!:)
    Te is még a cserebere befejezéssel ügyködsz???Én is..:)
    Megnyugtató,hogy nem vagyok egyedül ezzel.

    VálaszTörlés
  3. Édes kis csecsebecsék, mééég :)))))

    VálaszTörlés
  4. gyönyörűek, édesek, jöhetnek:-)

    VálaszTörlés
  5. Naná , hogy tetszik!! Barbi, szerintem gyűrű tűpárnát én is fogok készíteni annyira odáig vagyok érte , nem baj?Csak még alapot kell hozzá szereznem.

    VálaszTörlés
  6. Hogy tetszik e? ez nem is lehet kérdés!! Nagyon szépek, ötletesek, kedvesek. Szuoerek!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Hát ez csúcs! Hogy te is mennyit el tudsz ilyen apróságokkal babrálni? Nagyon szépek! És hasznosak is!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online