2009. augusztus 14.

JÁTÉKJÁTÉKJÁTÉK... (aug. 14-23.)

Játékom kezdete blogom szülinapja (aug. 14.),
végét a saját szülinapom adja (aug. 23.)!
1 éves lett a blogom, közben én 31.
Hogy ki az öregebb? Azt hiszem, egyre megy...
***
Több, mint 300 bejegyzés,
több mint 100 kedves barát, olvasó,
több, mint amire számítottam,
és ez olyan megható!
***
Nap, mint nap látjátok,
ahogy Ábel felnő,
mikor árnyékolja be
napjaimat felhő.
***
Nálam mindig készül valami
több-kevesebb sikerrel,
állandó lelkesedéssel
próbálkozom ezerrel!
***
Hímzek, varrok, játszok...,
néha nyerek,
olyan vagyok,
mint egy nagy gyerek. :D
***
Játszatok most ti is velem,
hogy ne nőljek fel soha,
az élet néha úgy is
olyan mostoha.
***
3 ajándék vár gazdára,
egy gyűrű-tűpárna,
egy úti hímzéstartó
és egy táska.
***
3 játékos nyer, ha mer:
1.
1, ki kommentet ír ehhez a poszthoz,
annak a posta egy gyűrűt hoz.
2.
1, ki megmutatja egy személyes becsét,
egy pénzben nem mérhető kincsértékű csecsebecsét.
Azé a Zsuzsi-kalap,
persze, ha az ő nevét adja ki a kalap...
3.
És végül 1, ki megmutatja dolgos kezét,
az kaphatja kezébe a szitakötős táska fülét.
***
Bármelyik ajándékért indulsz is "harcba",
játékom fenti képét reklámozd! Rajta!
Hőn áhított ajándékod számát (lehet egyszerre mindhárom is) írd a kommentedbe,
így ki miben indul, könnyebben azonosítom be.
***
23.-a vasárnapra esik,
az eredményt a játékosok jobb, ha hétfőn lesik.
Örülök, hogy olvasol és velem játszol!
Remélem a jövőben is benézel majd párszor!
***
Repüljön a szitakötő sok-sok blogra!
A játék indul! Dologra!
:D



79 megjegyzés:

  1. ez igen!!!! :-)
    először is sok sok gratula Neked, no meg természetesen a blogodnak is!

    most egyenlőre a gyűrűért szállnék harcba, de ha időm engedi, beszállnék a többi díjért is :-)

    szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a születésnapodhoz, érjél még nagyon sokat egészségben, boldogságban és a blogod is!
    Játszhatok? Nekem nincs blogom, de küldök Neked egy e-mailt.
    Jó ünneplést kívánok!

    üdv: Ildikó

    hildiko74@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot Neked és a blogodnak is!!! Jó , hogy megismerhettelek ! Én a gyűrű - tűpárnáért szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  4. Barbi, feltettem pár képet (amit Töled csórtam) a blogomba a nyereményekről , remélem nem baj. Ha igen, szólj.
    Puszi:Manka

    VálaszTörlés
  5. Barbi, ez a kis versike annyira de annyira szuper lett!!! :)) Itt mosolygok és olvasom el harmadszorra is :)
    Egy költő veszett el avagy épp bújt elő belőled :)

    Bármelyik ajándékodnak örülnék és nagy becsben tartanám :)

    Ezt a mutasd meg a kezed dolgot komolyan gondoltad? :)) Egyszer már volt egy fotó a kezemről a blogomban, csak azért :D

    Hamarosan írok róla.

    Puszi,
    Nina

    VálaszTörlés
  6. Ui: Nagyon boldog szülinapot kívánok a blogodnak is és Neked is :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon sok boldog születésnapot kívánok Neked és Blogodnak is! :) Én 'komolyan' vettem a kis versike által kapott utasításokat, feltételek a blogomon kitéve. Az ajándékok száma, amit szeretnék: 1, 2, 3. :)

    Móni

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a választ!
    Nos, akkor mindjárt 2 pont is teljesül ebben a bejegyzésemben: http://xszemkozt.blogspot.com/2007/12/eljegyzs-karcsonyra.html
    És kiírtalak :))
    Remélem sokan jönnek majd játszani :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Gratulálok a szülinapokhoz és mindenhez. :) Én is játszanék. Én mind a háromért harcba szállnék. :) Majd küldök egy emailt.

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon boldog születésnapot neked és a bloggodnak is!
    Szeretnék én is jelentkezni a játékodra, és mindjárt teljesítem is a feladatokat. :-)

    VálaszTörlés
  11. Dupla szülinap, nem semmi:))
    Sok boldogságot kíváncsian várom a következő évet!

    VálaszTörlés
  12. Boldog, boldgo dupla szülinapot Te költónő! :) Én is mind a háromért harcba szállnék, hátha legalább egy iderepül. És igen mohó vagyok, mert már vannak Tóled szépségeim és még mindig nem nagyon tudok betelni velük, de akkor sem bánnám az új szépséget! :))

    VálaszTörlés
  13. Szép rímekre, rímekkel válaszolok:
    "Szívből gratulálok Neked és a blogodnak,
    de legfőbbképp a szülinapodnak! :o)
    Játékba szállok én is hevesen,
    kitudja, hozzám szegődik a szerencse.
    Mely a szívemhez közel áll, az a szitakötős táska,
    remélem én leszek a szerencsés pára."
    :o)

    VálaszTörlés
  14. Boldog születés napot!
    Játékba szállok bármelyik nyereménynek nagyon-nagyon örülnék!!!
    1.kipipálva
    2.és 3. holnap teljesítem....

    VálaszTörlés
  15. Lovely blog! Please enter me into your draw

    VálaszTörlés
  16. You have a lovely blog. Please enter me into your draw

    VálaszTörlés
  17. Gratulálunk, Ön csodálatos blog! Én szerelmes volna részt venni az ön Kikottyantás! Forgives a hibák, de én nem beszél ön nyelve. A megölelés!

    Congratulations for your wonderful blog!
    I'd like to participate en your giveaway.
    Hugs and regards!

    VálaszTörlés
  18. Barbikám, nagyon-nagyon sok boldog blog- és saját születésnapot kívánok kis Családod körében békésben, szeretetben, egészségben! Azt kívánom még, hogy továbbra is alkoss csodás dolgokat, költői vénádat minél többször mutasd meg, mert nagyon aranyos, jó olvasni.
    Most egyenlőre a játék 1. részére jelentkezek, néhány napig nem leszek net-közelben, de még beleférek az időbe, úgyhogy a többiért a jövő héten szállok ringbe.

    VálaszTörlés
  19. Kedves Barbi,
    én is játékba szállnék a nyereményekért, miközben boldog szülinapot kívánok Neked, s a blogodnak is, remélem, megfelelek mindhárom feltételnek :)

    Szép napot!!

    VálaszTörlés
  20. Gratulálunk! Nagyon meg szeretné kapni a szép ajándék! Most meg olvasó. A kiküldetés a blog photo díjat és egy linket a blog. Én Oroszország.
    http://magic-feniks.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  21. :o))) Hát ez a bejegyzésed szuper lett!:o)) Olyan jót mosolyogtam rajta én is! A játékot természetesen én sem hagynám ki! Mindhárom meglepi érdekel, amint tudom, máris teljesítem, csak fel kell tölteni az aksikat!:o)
    Gratulálok a blogodhoz, írj és alkoss minél többet!

    VálaszTörlés
  22. Huhhhh!!! Nagyon frappáns! Már csak ezért is megéri jelentkezni a játékodba!:-)
    Gratulálok a szülinaposoknak!:-)
    A táska pedig isteni!!!
    Megpróbálom időn belül teljesíteni a feltételeket!
    Pusz!
    ui: sokkal fiatalabbnak néztelek!:o)

    VálaszTörlés
  23. Én is gratulálok! :)
    Elsősorban a táskára pályázok, de a többinek is örülnék, így mind3ért versenybe szállok :)
    A feladatokat megtalálod a blogomon...

    VálaszTörlés
  24. Szép napot!

    A 3 feladatot teljesítettem.

    VálaszTörlés
  25. Boldog születésnapokat neked!
    Bár játékba nem szállok veled,
    mert engem most üldöz
    a balszerencse!
    Törött lábbal fekve a játék feltétel nekem nem menne !
    Bár bennem egy költö veszett el,
    máig elkeveredett.
    Kutatva-keresve nem lelem:-D

    Munkáidat viszont szeretem !

    VálaszTörlés
  26. Én is gratulálok az igazi és az írott szülinapodhoz! Cetlikre ne írj fel, most nem játszom, biztos lesz legközelebb is játék! 8]
    Ha játszanék, a kezemet mutatnám meg a táskáért cserébe, de elnyiszáltam mindkettőt pár helyen, egy helyen rosszul is forrad, ráadásul van jópár hólyag is rajta... mindez a teli téli kamráért!

    VálaszTörlés
  27. Kedves Barbi!
    A dupla szülinaphoz szívből gratulálok!És remélem még sok szépséget láthatunk a blogodon!
    Én is mindhárom ajándékra neveznék!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  28. Nagyon boldog szülinapokat!!

    Szeretnék én is játszani,
    Nyereményeket kiváltani,
    Szívem sokkmindenhez húz,
    Szerencse keze, hátha engem húz:)

    Mindháromra beneveznék,
    Ha egyel is nyernék, örülnék!

    Fortuna értem teper,
    Puszi neked ezer!

    VálaszTörlés
  29. Sok boldogat!!!

    Én is játtszom...meg hoztam neked egy meglepit,megtalálod a blogomban :-D

    VálaszTörlés
  30. Boldog blog- és saját szülinapot kívánok!
    A játékodra is szeretnék jelentkezni, mindhárom nyereményre.
    A saját blogomon a kezem is ott van a barackoknál az aug. 12-i bejegyzésben.

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Én is szerencsét próbálnék:))))Nekem mind1 melyikbe sorolsz:)))

    VálaszTörlés
  32. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  33. Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked és a blogodnak is.
    A vers nagyon jó, a megnyerhető ajándékok fantasztikusak.
    A játékban szeretnék én is részt venni, a képek a blogomban, és mindhárom nyereményre szeretnék jelentkezni

    VálaszTörlés
  34. Boldog születésnapot kívánok neked és köszönöm a sok szép fotót, és azt is, hogy részese lehetek életednek, fotókon és történeteiden keresztül!

    Mutatok egy képet blogomon, amin lesz egy kincsem, és a kezem is ;)

    VálaszTörlés
  35. Gratula a szülinapodhoz! A gyűrűért szállok harcba! Az én kincseimet a blogomban találod4

    VálaszTörlés
  36. Boldog blogszülinapot és nagyon boldog szülinapot 24-én! :D
    feltételek teljsítve, mindhárom ajándékra pályáztam, s most már csak reménykedek, hogy valamelyik ajándék az enyém lehet. :D

    VálaszTörlés
  37. Gratula Neked, és természetesen a blogodnak is!
    A vers nagyon jó, az ajándékok szuperek.
    Most egyenlőre a gyűrűnek is örülnék, de ha időm engedi, beszállok a többi díjért is :-)

    VálaszTörlés
  38. Szia Barbi! Nagyon szeretem a humorodat is, a munkáidról nem is beszélve. A gyűrűpárnát már akkor megcsodáltam amikor bemutattad az elsőt, így számomra az lenne a nagy meglepi, ha én nyerném.

    VálaszTörlés
  39. Játszom én is Veled, köszönöm a lehetőséget és BOLDOG SZÜLINAPOT!:)

    VálaszTörlés
  40. Barbi!Isten éltessen Téged a blogoddal együtt!!!!!
    Fantasztikus a vers!!!!:) Az ajándékok pedig ....húúúú! Nagyon áhítozom a Zsuzsi kalapos varrós-tartóra!!Hátha....
    Néhány év és 5 nap van köztünk:én is augusztusi vagyok.:)

    VálaszTörlés
  41. Boldog szülinapot Barbi!
    Csodásak a munkáid,szeretek nálad időzni! Szeretnék én is játszani, a gyűrűért mindenképpen!:-)

    VálaszTörlés
  42. Nagyon boldog blogszületésnapot kívánok Neked, én is drága Barbi!!!
    Gratulálok a sok-sok bejegyzéshez, öröm őket olvasni...gratulálok a sok-sok szépséghez, amit nap,mint nap közkinccsé teszel...gratulálok a játék ötletéhez, a verses játékra csalogatóhoz...egyszóval az egész blogodhoz, a Te kis lényedhez!
    Nagyon örülök, hogy ezúton is megismerhettelek! Szegényebb lenne a blogvilág nélküled!!! :o)

    ...és jelentkeznék a játékodra, ha megengeded! Azt hiszem minden feltételnek eleget tettem...megjegyzést hagytam, megmutattam a dolgos kezem, és a számomra oly gyönyörű, és pénzért meg nem vehető kincseimet is!

    Puszi : Naomi

    VálaszTörlés
  43. Én ettől a kis versikétől kifeküdtem, meg is írtam a kommentemet menten!
    :DDD

    Köszi a játékot és boldog-boldog szülinapokat kívánok!

    VálaszTörlés
  44. Szia Barbi!

    sikerült a többi feltételt teljesítenem,
    most már reménykedem...

    :-)

    puszi

    Dia

    VálaszTörlés
  45. Would love to participate in your giveaway ! Please include me :) Thank you.

    VálaszTörlés
  46. Drága Barbi, Isten éltessen Téged is és a blogodat is! Játék, játék hátán... így most időhiány miatt csak a gyűrűért próbálok szerencsét, puszi: Colette

    VálaszTörlés
  47. Nagyon szépeket készítettél!!! Én is szeretnék Veled játszani!!!

    Boldog szülinapokat!!! :)))))

    VálaszTörlés
  48. Szia :) szép napot!
    A sors vagy a net csodája,hogy idetévedtem az oldaladra!
    Nagyon aranyos és érdekes a számomra!
    Évi

    VálaszTörlés
  49. Szia Barbi!

    Nagyon tetszett a rímbe faragott mondandód, jót mosolyogtam rajta.
    Isten éltesse a blogodat és természetesen téged is!
    Örömmel játszok veled, 1. 2. és 3. pontban is. És köszönöm a játékot.

    VálaszTörlés
  50. Barbi,végre tudtam teljesíteni a játék feltételeit :-D
    Szóval benne vagyok 1-2-3 :-D

    VálaszTörlés
  51. Boldog dupla születésnapot. Kiraktam a blogomba a a a kincsem , kezem :-)

    VálaszTörlés
  52. Hű, vannak egy páran előttem:-)
    Sok boldog szülinapot kívánok. Csodásak az ajándékaid! Játszhatok?

    VálaszTörlés
  53. jaj nem írtam kódot!
    1.-es pontot választom:)
    puszi

    VálaszTörlés
  54. Wow Thanks for the chance at all your candy I follow and have linked you all up
    sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
    http://kreattiva.blogspot.com/
    mail:goccedioceano2000@libero.it

    VálaszTörlés
  55. Boldogságos szülinapot!
    Naná, hogy én is játszom. Akármelyik ajándékot szívesen fogadom, ha én lennék a szerencsés nyertes.
    Puszi: Edit

    VálaszTörlés
  56. Kedves Barbi!
    Csuda jót találtál ki!!! Vigyázz, mert lassan már kevésbé ötletes nem lesz méltó hozzád!!! :))
    Szeretnék jelentkezni játékodra, mind három pontnak szívesen tettem eleget, így bármi, ha nekem jut, az lesz a csúcs!!!!

    VálaszTörlés
  57. Nem is tudom, hogy leírtam-e, de sok boldog blogolást kívánok még!!! Magam részéről szívesen látnám Ábel kézkérőjét! IS!:)))

    VálaszTörlés
  58. Kedves Barbi, s Kedves Blog!
    Mindkettőtöknek sok boldogságot! Én gyűrűért lesném a postást, hátha végre hoz mást, mint számlát. :)

    VálaszTörlés
  59. Boldog blogszülinapot és nagyon szép igazi :o) születésnapot kívánok szeretettel!!!!!!!!
    Természetesen magunknak pedig további kellemes időtöltést a szép munkáid között!:O)

    VálaszTörlés
  60. Boldog szülinapokat, és további sok szép Barbiságoskodást.
    Természetesen nem adom alább, mindhárom nyereményre ácsingózom, hátha valamelyik megkaphat engem.;)

    VálaszTörlés
  61. Boldog, boldog szülinapot kivánok Neked!! Elsősorban az igazihoz, másodsorban pedig ahhoz gratulálok, és azért mondok köszönetet, hogy már 1 éve itt vagy velünk!! Nagyon sok szeretetet, segítséget, örömöt kapunk Tőled nap mint nap, és mindig elkápráztatsz minekt a munkáiddal!

    És természetesen én is mindhárom ajándékért csatába indulok, valamelyik csak sikeredik, fő a pozitív hozzáállás! :)

    Képek a blogomon,puszillak!

    VálaszTörlés
  62. Gratulálok és isten éltessen! Mindhárom játékban részt veszek, már rakom is fel a képeket.
    Sok puszi: Dorka

    VálaszTörlés
  63. Boldog szülinapot kívánok! :)
    @-'-,-- (rózsa, no :) )

    Minden pontot kipipáltam. :) 1.-2.-3. http://oltogeto.blogspot.com/2009/08/jatek-barbinal.html
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  64. Én sem bírom tovább, aszketizmusom sutba dobtam, játszom veled. Mindhárom kategóriában szeretnék indulni:)

    VálaszTörlés
  65. Szeretnék én is játszani, itt a sor végén jelentkezem! Feltételeknek így már eleget tettem, képek a blogomban! Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  66. Gratulálok mindenhez! Lenyűgöző a blogod és az alkotásaid is. Szeretnék részt venni a játékban, 'harcba' szállnék mind3 KINCSért.A feladatokat teljesítettem. (A kincsértékű csecsebecséim és a kezem egy képen vannak. Remélem ez nem kizáró ok.) :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  67. Próbálom teljesíteni a feltételeket és indulok... "Harcra fel! Győzni kell!"... ez persze csak vicc, és idézet egy kedvenc filmemből... :)

    VálaszTörlés
  68. Feltettem a csecsebecséimet is!:))

    VálaszTörlés
  69. Isten éltessen,
    és gratulálok a szépséges blogod évfordulójához is! :-)

    VálaszTörlés
  70. Én is nagyon sok boldog szülinapot kívánok neked is és a blogodnak is!
    Mind a három feltétel teljesítve,szóval ind a3 ajándékért ringeb szálok, most már csak reménykedni kell... :o)

    VálaszTörlés
  71. Boldog szülinapot kívánok, és gratulálok a gyönyörű munkáidhoz is. Nagyon igyekeztem, hogy játszhassak, minden feltételnek megfeleljek! köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  72. Játszanék a gyűrűért, ha még beférek.:D

    VálaszTörlés
  73. Itt vagyok, ragyogok,
    végére még befutok.
    Nevem listádon hagyom,
    hátha lesz egy vidám napom,
    és ajándékod én kapom!
    Mivel szeretem a blogod,
    hát sok boldog blogszülinapot!:)))

    VálaszTörlés
  74. Kata megmutatta kezét,
    s becses csecsebecséjét.
    Kéretik kihúzni kedves nevét :)

    Sok szülinapot még!
    Áldjon meg az ég!

    VálaszTörlés
  75. Nos,akkor most mind a három dologért szeretnék harcba szállni,mert imádom az ilyesmiket:)Hamarosan a blogon a kép:)Nagyon köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  76. Nagyon boldog születésnapot kívánok!!!
    Most izgulok egy picit, beférek-e még? :)
    Ha igen a képeimet itt megnézheted ;) :
    http://mia-xek.blogspot.com/2009/08/amit-vetek-lenne-kihagyni.html
    Fantasztikusak az ajándékok, bármelyiktől kiugranék a bőrömből;DDD

    VálaszTörlés
  77. Remélem beférek még
    Olyan kis bambucika vagyok
    SOK gratuláció a BLOGHOZ!!!
    Máris a blogon a kép!!!

    VálaszTörlés
  78. Megérkezett, nagyon-nagyon tetszik, köszönöm még egyszer!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online