2009. augusztus 30.

Barátságtakaró


Íme az én blokkom Colette Barátságtakarójához!
Végszóra csak elkészült! :D
Sokáig törtem a fejem, mi is legyen rajta, ami engem tükröz, aztán olyan egyértelmű lett, hogy ha a blogom neve Kincsértékű csecsebecsék, akkor a legfőbb kincsemet kell rávarrnom.
Azaz, csak egy részét. Ezért került rá Ábel születéskor körberajzolt kezecskéje (na jó, nem pont a születése napján, néhány héttel utána). Szintén kézzel varrtam össze, mint mindent mostanában (az a fránya varrógép néha nagyon hiányzik).
Nagyon nem tökéletes!
De tökéleteset csak a Jóisten alkot, és ki vagyok én ahhoz, hogy Őt felülmúljam!
:D
***
Ó, azt el is felejtettem mesélni, hogy amikor elkészült Ábel megsimogatta a kis kezet, mint aki felismerte, hogy az övé! Vagy fel is ismerte? :D

***

És ha már Kincsem kezeiről van szó...
Íme, Ábel első műve!
Szerintem remek a vonalhasználat és a kompozíció!
:D

9 megjegyzés:

  1. :)))) tetszik!
    A Kislegény rajza pedig különösen!Ezek itt a Fészek-vonalak.Ismered Molnár V.József könyveit,aki a gyeremekrajzok lélekbúvára? Remek,sőt kiváló tudósa.Azt mondja,hogy a gyermek 6-7 éves koráig a lelkéből rajzol és nem szabad leszólni,beleszólni,hogy az nem arányos stb,mert ezzel megzavarjuk.A Kicsik egyenlőre a bennük levő harmóniát vagy rosszabb esetben diszharmóniát rajzolják le.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szép lett a blokkod! És az meg aztán igazán elismerendő, hogy KÉZZEL csináltad. Nem semmi vagy. Olyan igazán csecsebecsés. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik a blokkod! A fiatalúr kibontakozó tehetsége is sokat sejtet... :-)))

    VálaszTörlés
  4. Tetszik az ötlet és a megvalósítása is , jó lett nagyon.

    Klassz , hogy Ábel már ilyen korán kezdi a rajzolgatást!!

    VálaszTörlés
  5. De jó ötlet! Tetszik Ábel rajza is! legközelebb már próbálkozhat színes ceruzával is, azt talán még jobban élvezné! :)

    VálaszTörlés
  6. Még hogy nem tökéletes???? Nagyon szép!! A kézimunka egyik jellemzője, hogy nem teljesen derékszög, nem teljesen egyenes... stb.
    Bár törekszik rá az ember, de ettől olyan varázslatos!!
    Ábel milyen lendületesen rajzol!!!

    VálaszTörlés
  7. Eredeti,otletes, Kìvàncsi vagyok a vègeredmènyre!(mikor az osszes blokk ossze lesz varrva!?

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus lett a blokkod! Csak nézem, és csodálom!!!

    Ábel, pedig ...Őstehetség! :o))

    VálaszTörlés
  9. Hát én Ábeltől mindig elolvadok... már a fejléceden vagy min, ahogy tud nézni...! És most a kis kezecskéje és keze munkája is látható... Óóóóó! megzabálom!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online