2009. augusztus 19.

Ajándékaim Baboonak

Olyan boldog vagyok, hogy végre odaért a csomagom Baboohoz!
És tetszik neki!
:D
Megelőzöm, és itt máris megmutatom, miket küldtem neki!
Ez egy kis cserebere, magánswap (ahogy Nina szokta nevezni) kettőnk között. Már igen rég köttetett. Én már korábban megkaptam a lila csodákat, amiket készített nekem.
Íme az én ajándékaim:
(a fotón nincs rajta, de tettem még a csomagba egy sűrű vásznat, amire aprókákat lehet akár hímezni, és gyöngyöket)




Egy aprócska notesz, amiben cserélhető a kis füzet.

A mintát 28 ct-os Cashel Platinumra hímeztem, egy szálon egy szállal.
(A biscornu esetében is.)

Egy kis ollóőr. Ilyen az egyik oldala,

és ilyen a másik.

Baboo az osztott hímzőszálak mellett, gyakran hímez hagyományos hímzőfonalakkal is. Nekem sok van itthon, de nem igazán használom. Nagyon szívesen adtam neki belőle, de hogy ne legyen olyan szimpla, kicsit színátmenetessé tettem néhányat fehérítéssel.

És végül egy biscornu. A minta a Gazette94 free mintája. Szerintem csodás ez a levendulás minta, de igen babrás (főleg miniben), azért a végeredményért azt hiszem megéri. Egyszer nekiesek a bogáncsos mintának is.

Átitattam a belsejét levendulás illóolajjal.
Magamnak is szeretnék majd egyszer ilyet.
Ez elég sok időt vett igénybe, így majd akkor lesz saját, ha nagyon ráérek! ;D

Drága Baboo!
Sok szeretettel!
Leld örömöd a használatukban!
Puszi!
:D

***
Még van alkalmatok játszani velem!

augusztus 14-23.

13 megjegyzés:

  1. Hűha! Nagyon-nagyon szépeket készítettél!!!

    VálaszTörlés
  2. Aztaa mindenit mennyi gyönyörűség!!
    A levendulás biscornu viszi nálam a pálmát!:)De a többi is...:))

    VálaszTörlés
  3. Nekem a notesz jön be nagyon!
    Ilyet én is egyszer csinálok!

    VálaszTörlés
  4. nagyon gyönyörűeket készítettél! A notesz egyszerűen és nagyszerűen fantasztikus!!!!

    VálaszTörlés
  5. Wow! Micsoda ajándékhalom :) Csodás dolgok, Barbi ez a notesz szuper :) A biscornu is nagyon tetszik, de igazából minden, így ahogy van :)
    tetszik ez a magánswap :D

    VálaszTörlés
  6. Hát minden tiszteletem a Tiéd...egy szállal egy szálra..pfff..nagyítóval csinálod??:DNyugtass meg,hogy igen..
    Bár én is jobban szeretem ezeket a miniket,mert sokkal szebben mutat,ha elkészül,és tudom tapasztalatból,mennyivel értékesebb,hiszen sokkal több figyelmet és koncentrációt igényel:)
    Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  7. FANTASZTIKUSAN SZEP A BLOGOD,EM GYOZOM CSODALNI A MUNKAIDAT, GRATULALOK!!!

    VálaszTörlés
  8. De aranyosak vagytok! Köszönöm a bókokat! :D

    Kedves Éva: Megnyugtatlak, hogy nem, nem nagyítózok! ;D Nem tudom, meddig bírja a szemem, egyenlőre csak távolra kell szemüveg. :D

    VálaszTörlés
  9. Hűűű, de csodásak!
    A fonalak is nagyon tutik lettek!

    Kaptál tőlem meglepit.
    http://ildib.blogspot.com/2009/08/dij-es-jatek.html

    VálaszTörlés
  10. Elhihetitek, közelről méginkább látszik, mennyire apró, gondos munka van itt minden egyes darabon!!
    Itt is nagyon szépen köszönöm, hatalmas örömöt szereztél!!

    Sok puszi érte!:)

    VálaszTörlés
  11. Hát ezeken is csak ámulok és gyorsan megsimogattam a sajátjaimat Tőled. :)

    VálaszTörlés
  12. Mennyi csudaszép ajándék!!! Fonalfehérítés?? Elmeséled a trükköt??

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű ajándékok :)


    Várom a hétfőt :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online