2009. július 7.

Szerelem első látásra



Beleszerettem Brúnóba!
De ki nem szereti Judit zsebrémeit?
Ha van ilyen, sürgősen ássa el magát...


"Brúnó - A zord külső érző belsőt takar. Ezt mutatja a rózsa is a kezében. Imádja a virágokat, a kertészkedést. Nem szeret viszont TV-t nézni. Kedvenc száma a 3."


Ezeket a sorokat Judit írta róla. Hááát, itt az ellentétek vonzzák egymást, mert én ritkán kertészkedem, néha még meglocsolni is elfelejtem a virágaimat, tévézni is szoktam, bár ha nincs, nem hiányzik. De a három nekem is a kedvenc számom! :D

Szóval beleszerettem, és az enyém lett!
Judit azt mesélte, neki még soha nem volt ollóőre és pinkeepje.
Ezért ezeket kapta tőlem Brúnóért cserébe:


Mindkettő dmc lenre van hímezve, egy szálon egy szállal. A fonalak között akad ilyen is, olyan is, amelyiknek épp megtetszett a színe.
A pinkeep mintája: Céline Marmasse pour Lola des Mauves - Mon jardin. Az ollóőr állatkája egy Bent Creek minta részlete. A szívecskét és két hátsó lábacskát én adtam hozzá. A pinkeephez azért választottam ezt a mintát, mert Judit szereti a fás, házas, körös, pöttyös mintákat, ebben pedig minden benne van. A 'hörcsög' zsebrémért zsebrém' cserébe, kicsit indiános lett a bőrrel és a rojtokkal.
:D

A fotókat szó szerint naplementében készítettem szürkületkor, mégis élethűek a színek.

8 megjegyzés:

  1. Jaj, ezek nagyon édesek!
    Ez a pinkeep, nagyon ott van:)
    Bruno pedig egyenesen zabálni való:))

    VálaszTörlés
  2. Lehet irigykedni!!! :))) Bizony, ilyen szépségekkel lettem gazdagabb!!:) Nagyon szépen köszönöm Barbi!!!

    VálaszTörlés
  3. Brúnó cuki! nem csodálom, hogy belegyönyörödtél:-)
    persze Judit is boldog lehet. Nagyon szép munkákat kapott.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a pinkeep, jol el lehet nezelodni ezen a mintan, annyi minden van rajta. A kis Bent Creek allatka meg nagyon tuti azokkal a rojtokkal :)

    VálaszTörlés
  5. abszolút átérzem a szerelmedet Brúnó iránt, nagyon imádnivaló!:)

    a csere-ajándékok gyönyörűek, bár az ollóőröd belehasított picit a szivembe, tegnap veszítettük el ugyanis az egyik tengerimalackánkat :(
    szegénynek beteg volt a szive, és sokkal érzékenyebb lett a szervezete, nem bírta szegény ezt a hőséget sem, de jobb így neki...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik minden! Bruno vagány legény, a csereajándékaid pedig csudaédesbájosak.

    VálaszTörlés
  7. Húúúú ez a pinkeep telitalálat!!! Nagyon-nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. VÁUUUUUUUUUU!
    Mindig csodálattal nézegetem eme "aprócska" munkákat!!!!!!!!!!!
    Csodaszép!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online