2009. július 9.

Rita játéka


Rita remek kis játékot talált ki, nem ám csak kommentelünk (szeretem, ha feladat is társul a nyereményhez, meg kell érte dolgozni, persze még ott a szerencse kérdése is), hanem kincset is keresünk. Vagyis Rita megtalálta helyettünk, csak fel kell használni ezt az értéket. Régi hímzésmintákról van szó. Őrizvén magyarságunkat belehímezzük apró tárgyakba ezeket a szép motívumokat. Rita díjának győztese a szerencse fia, de a többiek sem maradnak üres kézzel, hisz ott lesz benne kis alkotásuk!
Aki nem kezdett még bele, van idő!
Hajrá!

Én ezt a kis varrókészlet-tartót készítettem (végre hosszú idő után magamnak!). A vászon, amire hímeztem, turkálóban lelt kincs! Nagyon megtetszett, mert olyan szép rusztikus darab. A fonal saját festésű. A kockás textil is turis, egy aprócska lánykaing szétbontva, a fodor és a gombok is. A választott minta alá odahímeztem a monogramomat, készült mellé egy kis B betűs ollóőr is. Az ollótartó fülecskéjét körbehorgoltam. A mintát egyébként 2 szálra egy szállal hímeztem, ami nekem szokatlan volt, mert mindent egy szálra szoktam, egész miniben.






Ezt a mintát választottam:


23 megjegyzés:

  1. ez fantasztikusan nagyon szép lett! :-)
    szurkolok Neked :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is szurkolok! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Barbi, ez csodaszép! Ez ajáték nem csupán kincskereső, de kincstaláló is!!!

    VálaszTörlés
  4. szép lett nagyon! ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Mesés lett! Nekem legalábbis nagyon tetszik és bevallom, én is hasonlón mesterkedem (fő is a fejem az összeállítás miatt, de még egyelőre a hímzés részét csinálom).

    VálaszTörlés
  6. Annyira, de annyira gyönyörűséges...! :))) Imádom a színeit, és a minta is nagyon szép.

    VálaszTörlés
  7. Csudálatos dolgok kerülnek ki a kezed alól!! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon helyes kis tartócskát készítettél, remekmű :)

    VálaszTörlés
  9. Na igen, valami ilyesmire számítottam, Barbi kedves!:))) Ismét sziporkáztál!!! Köszönöm, hogy játszol velem, a neved máris a listámon!:)

    VálaszTörlés
  10. Csodaszép!!! bele kell húznom!!!!Jön a hétvége,remélem lesz időm hímezni is.

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű lett! Ez igen!!!! :o))

    VálaszTörlés
  12. Húúú, de gyönyörű lett!
    Annyira jók a színei is és ez a kockás anyag is szuper!

    VálaszTörlés
  13. Barbi!
    Ez gyönyörűűűűűűűűűűűű!

    VálaszTörlés
  14. Ez tényleg gyönyörű. Annyi kis finom részlet... CSuda. Elmenne egy francia újságba is...

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szépet készítettél!

    VálaszTörlés
  16. Igazán köszönöm! Olyan kedvesek vagytok! Örülök, hogy tetszik a munkám! :D

    VálaszTörlés
  17. Ez igazán gyönyörű lett!!:)))
    Kívül-belül nagyon tiptop lett.
    Ügyes vagy!

    Nézz be hozzám, van ott neked valami.:)

    VálaszTörlés
  18. hű, ez nem semmi lett! nagyon jó lett a mintádhoz az anyagválasztás is, nem semmi ez a kockás anyag! használd egészséggel és forgatsd sokat! :)

    VálaszTörlés
  19. Barbiiiiiiiii!! Ez csodálatosan szép lett!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online