2009. július 17.

Nagyinégyzet



Kipróbáltam én is, mert annyira tetszett másoknál. Szeretnék egyszer én is egy ilyen négyzetekből álló takarót. Találtam itthon egy incifinci spenótszínű és világoskék fonalat. A youtube-bal együtt horgoltam. :D
Kedves kötni, horgolni tudó lányok
ilyennek kell lennie, vagy nagyon gáz?
Ne nevessetek ki, mert nem tudok horgolni. Ehhez mérten tessék kommentálni! A zöld a legeslegelső. Utána próbáltam színt váltani.
Kérdéseim:
A következő színt hozzá kell csomózni (ahogy én tettem és ilyen kusza lett - még nem vágtam le a hosszabb részeket), vagy van valami szebb, jobb mód rá?
És végül a kész négyzeteket hogyan kell összeilleszteni takaróvá? Van rá horgolási technika, vagy egyszerűen össze kell ölteni megfelelő színű fonallal?
Tudom, béna kérdések, béna horgolás, de legalább négyzet alakú!!!! És én már ennek is örülök!
:D

Ja! És ha egy kb. 150X120 cm-es takarót szeretnék, mennyi fonalat érdemes vásárolnom?

És az oktatóvideó linkje azoknak, akik most vágnak bele, mint én. :D
1. rész
2. rész

16 megjegyzés:

  1. Szerintem egyáltalán nem béna horgolás! És még színt is tudsz váltani! Én épp csak az alapoknál tartok horgolás terén - igaz kb. 15 éve - így hát nem tudok segíteni, de nekem tetszik! :o}

    VálaszTörlés
  2. Hát Barbi: ha te nem tudsz horgolni,akkor én nem tudom mit nem tudok....És ha tudsz horgolni,akkor mit fogsz csinálni?????::)))))
    örülnék,ha nekem ilyen egyszerűen menne..:)

    VálaszTörlés
  3. hát,a horgolás ilyen bonyolultabb módon nekem is fehér folt, elvagyok a hosszú pálcáimmal, de majd Anyut átirányítom, szerintem ő bölcsebb dolgokat is tud mondani! :)(én csak annyit, hogy hajrá! :D )

    VálaszTörlés
  4. :-) Ha Nógrád közelében élsz, ajánlom figyelmedbe a horgolókörünket. Ahol -egyenlőre- mindenki engem tanít... Nagyon profik az asszonyok...
    Ha érdekel, írj, majd hozzám!
    Mellesleg szerintem tök jó! Még a két szín is tetszik...

    VálaszTörlés
  5. Szerintem csodaszép lett:) Én úgy szoktam, hogy elvágom, és aztán behorgolom a véget a következő színnél a sorba. Odafogom és akkor a szemek odaszorítják, mikor horgolsz, akkor nem kusza. Fonalszükségletben sajna nem tudok segíteni, én mindig a maradékokat használtam.

    A négyzeteket varrhatod is, de én hamis kispálcákkal, vagy kispálcákkal szoktam összehorgolni, ami szerintem kevésbé macerás.

    Remélem tudtam segíteni.

    VálaszTörlés
  6. Hééé kislány ez szuper lett. Én is így kezdtem, de én még mindíg úgy érzem, hogy ,egmaradtam lelkes amatőrnek. Szerintem szuper lett. Mikor kell váltani? ajaj ezzel én is gondban vagyok, de sebaj, majd jönnek a profik:-D Egyébként pedig... megnéztem nagyban, szerintem T O K É L E T E S!!!!

    VálaszTörlés
  7. Barbikám, ez tökéletes lett!!! A színváltást még nem próbáltam, de szerintem jól csináltad, a lényeg, hogy szépen illeszkedjen, és hogy a fonáka milyen, az meg kit érdekel? A lógó szálakat érdemes picit hosszabbra hagyni, és tűbe fűzve szépen el lehet dolgozni. A mennyiségről nem tudok nyilatkozni, még nem készítettem ilyesmit. Talán én úgy számolnám ki, hogy megnézném egy nagyinégyzet fonalmennyiségét, azaz méterenként megjelölném, aztán pedig beszoroznám. Jó-jó, nem kell nevetni rajtam, de most ez jutott az eszembe:o)))

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok!
    Csilla: a tökéletes azért talán túlzás, de köszi! :D
    Nőné: Dehogy nevetek rajtad, én is mindig töröm a fejem és mikor milyen ötlet bukkan elő. :D

    VálaszTörlés
  9. Gratulàlok, èn is horgolgatok a napokban, ill. pròbàlok a you tube alapjàn. Ezt a nègyzetet èn is megpròbàltam, s nekem is ugyanezek a kèrdèsek merultek fel. Majd èn is felteszem amiket csinàltam, bàr szerintem nem lettek ilyen szèpek mint a tieid!

    VálaszTörlés
  10. Barbi! feltennéd nekem a youtubos linket,ahonnan tanultad? nagyon köszönöm!!!
    Vizuális típus vagyok...:)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen a linkeket!!!!!!Pussz!

    VálaszTörlés
  12. Barbi, itt találod az összehorgolás leírását: http://attic24.typepad.com/weblog/joining-granny-sqaures.html .
    A színváltásról és a fonal ügyes elvezetéséről, pedig itt: http://attic24.typepad.com/weblog/summer-garden-granny-square.html . :)

    VálaszTörlés
  13. én, mint kezdő ámde lelkes horgolgató, szintén csak az tudom mondani, hogy jók lettek, nagyon is, a szníváltás is, a csomót, azt mondjuk szerintem inkább hurkolással kéne kiváltani, hogy mennyi kellhet hozzá, szerintem jóóó sok, eléggé eszi a fonalat...legalábbis az én négyzetem még csak olyan 25*25 centi, de már benne van egy teljes motring:S

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm Rita!
    Neked is Timici! :D

    VálaszTörlés
  15. nekem tetszik. Én is most kezdtem bele nemrég, és szintén a youtube-ról tanultam:-) Vicces volt:-D
    Ja, márcsak kb. 148 db kockám hiányzik a takaróhoz)))

    VálaszTörlés
  16. Szia :)
    Én is nagyon szeretnék megtanulni horgolni.Az alapoktól kell kezdenem :( igaz gyöngyöt már horgoltam de az azért más.

    Egy saját kendő a vágyam ... s talán az is,hogy Budapesten összeülnénk páran és horgolnánk,horgolnák,horgolnánk ...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online