2009. július 31.

Mire jó még az ablakcsere?


Azon kívül, hogy szép és szigetel, lett egy kis szabadidőm is, míg csinálták!
Szerdán pikk-pakk betették (falbontás, merő por). Csütörtökön, pénteken a falat hozták helyre, festettek. Mindkét szobában ki lett cserélve, párhuzamosan készült mindkettő. Addig én kiszorultam a konyhába. Kivittem a kényelmesen rugózó relaxfotelt és ott punnyadtam. Két napra megfőztem, így nem igen tudtam mit csinálni a koszban, kupiban. Varrtam, hímeztem. Egy nagyon csuda dolgot sikerült alkotnom (legalábbis én teljesen elégedett vagyok vele), nektek! Igen a tiétek lesz, vagyis azé, aki a közelgő játékomban megnyeri (dupla szülinap: a blogom és én együtt ünneplünk majd). Ajándék ugyan (és lesz még kettő!), de ezt előre megmutatom (még a játék előtt), csak már besötétedett, így nem fotóztam le. Délelőtt fejeztem be, délután takarítottam. Ábel szobája már megvan (pár teendőt leszámítva). De még nagyon sok a por! Elfáradtam. De jó nap volt. Hiányzik Ábel! Anyáéknál "kényszer-nyaral", mert nem akartam hogy belematasson a szerszámokba és azt sem szerettem volna, ha kúszik-mászik a koszban. Így ott aludt a nagyiéknál. Vígan van, nem igen hiányol. Ő nekünk viszont hiányzik!
Ma azért sírt, mikor elváltunk... (Időnként áthozták "beszélőre" :D)

3 megjegyzés:

  1. de jó hogy lesz játék!!!
    és hurrá hogy megvannak az ablakok, por-kosz nagyon szar, emlékszem, mert olyan finom hogy beszáll mindenhova, kitartást a takarításhoz!
    Ábel hamarosan nem csak beszélőre megy, fel a fejjel és az azért jó, hogy elvan a nagyszülőkkel:o)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online