2009. július 7.

Miniolasz

Új blogot indítottunk Csillával.


"Ez a blog Olaszország és az olasz nyelv szerelmeseinek kedvéért jött létre. Szeretnénk olasz nyelvet tanulni, legalább alap társalgási szinten, hogy pár szóval meg tudjuk értetni magunkat olaszországi utazások alkalmával. Aki ezt a blogot olvassa vagy szerzővé válik, nemcsak a nyelv sajátosságaiba kóstolhat bele, hanem elmondhatja utazási élményeit, megoszthatja itáliai fotóit. Leírhatja kedvenc olasz receptjeit. Írhat kedvenc olasz festőiről, szobrászairól, épületeiről... Bármiről, ami a 'nagy csizmához' kapcsolódik! Szeretettel várunk mindenkit!"

Gyertek, olvassátok!
Aki szereti Olaszországot, azért.
Aki nem, azért, hogy megszeresse rajongásunk által.
Aki nem tud olaszul, azért, hogy picit megtanuljon.
Aki tud, az pedig azért, hogy megnézze, nem ejtünk-e bakikat és kijavítson minket.
:D

Aki szerző szeretne lenni, írjon egy kommentet és küldök meghívót. Aki eddig még soha nem írt a gmail-es címemre, kérem, hogy e-mail címet is írjon a kommentbe, mert csak így tudom továbbítani a meghívót.
Ciao!

8 megjegyzés:

  1. En az olasz konyhat szeretem nagyon, az a rengeteg fele pasta... a sok paradicsom, a mozzarella di bufala (csakis ez, mert allergias vagyok a laktozra, es amugy is ez az igazi ;) ), aMinestrone...

    VálaszTörlés
  2. remek ötlet, én már egy éve szeretnék megtanulni olaszul, mert úgy volt, hogy idén Rómában dolgozom az úszóVB-n, csak úgy alakult, hogy mégsem megyek, de az olaszt ettől függetlenül szeretem! :)
    -a tészták, pizzák, meg utánozhatatlanok! :D

    szóval lelkes olvasó leszek!!

    VálaszTörlés
  3. De jó ötlet! Hajrá, Lányok! :)

    VálaszTörlés
  4. Engem érdekel a téma! Nemsokára egyébként is Olaszországban kulturálódunk, esszük a pastát, pizzát és a rengeteg olivabogyót! :))
    Ezennel jelentkezem a szerzők közé, kérek szépen meghívót! :) Arrivederci

    VálaszTörlés
  5. hűha, ez fantasztikus!
    Ha lehet, én is szeretnék kérni egy meghívót!
    Egyszer voltam 10 napig Olaszországban, elkezdtem tanulni a nyelvet, de sajna abbamaradt.
    De imádom! :-)

    VálaszTörlés
  6. Imádom Olaszországot!! És bár tudom soha nem fogom a nyelvet birtokolni, írjatok sokat róla/róluk..

    VálaszTörlés
  7. Hű,ez jó ötlet lányok....Majd Én is felnézek az oldalra...az tuti...szeretem az olasz kajákat..és még ha valami ragad rám a nyelvükből is az sem fog ártani :-D

    Bár Én még sosem voltam Olaszországban...majdnem minden nyáron oda indulunk,aztán a horvátoknál kötünk ki...de ha egyszer mégis odakeveredek akkor legalább már tudom hogyan kell köszönni,meg ilyenek.Klassz :-)
    Addig meg nézegetem az általatok feltett képeket :-d

    VálaszTörlés
  8. Kìvàncsi vagyok, s innen Olaszorszàgbòl foglak olvasni Benneteket!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online