2009. július 2.

Kedves ajándék

Tudom, pár napja hirtelen eltűntem szó nélkül.
Egy kis blogszünetet tartok.
Azaz be-be kukkantok a megszokott helyekre, de nem nagyon kommentelek és ritkábban is ülök a gép elé, ez az én blogvilági nyaralásom. Persze közben varrok, hímzek, hímzek, varrok...
Nem utazunk idén nyáron sehová, de azért van program olykor. Sétálunk, randizunk a családdal. Szóval kevesebbet csüngök a neten.
Még mindig nincs mit mutatnom sem (ez így mégsem igaz, hamarosan teszek fel képeket egy kirándulásról, meg egy cserebere ajándékról).
De ez alatt az idő alatt is érzem, sok embernek eszébe jutok. Ez nagyon jólesik! Bizonyíték erre, ez a díj, amit többen küldtek.

És én igenis szeretem az ilyen ajándékozósdit és én igenis továbbküldöm 7 embernek.
Aki szeretné, továbbküldi, aki nem, nem. :D

Hálásan köszönöm

Editnek,
Naominak,
Vikinek,
Pollynak,
Katicának és
FércJuditnak,

hogy rám gondoltak! :D

Kötelezettségem annyi, hogy:

1. Ki kell tegyem a díjat a blogomra!
2. Belinkelnem azt, akitől kaptam!
3. Megneveznem legalább 7 nekem tetsző blogot!
4. Üzenetet hagyni az általam díjazottaknak!


Továbbküldöm ezt a kedves ajándékot:

Baboonak
Fércműveknek
Ibcsynek
Juditnak
Mankának
Mártinak
Mszabunak

Nekem, most ők jutottak eszembe! :D

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, Barbi, hogy gondoltám rám is!Örülök az ajándéknak!
    Én is most valahogy úgy vagyok a blogolással, mint Te, néha azért én is fel- fel nézek.
    Puszi és jó pihenést!
    szeretettel:Manka

    VálaszTörlés
  2. Szia Barbi!
    Köszönjük, h gondoltál ránk!
    Jó pihenést a nyárra!
    Éva&Lilla

    VálaszTörlés
  3. Drága Barbi,


    ne aggódj, majd megjön az alkotós kedved, nekem is néha van hullámvölgy, bár most épp nem :)
    Legyen szép hétvégéd,

    Nina

    VálaszTörlés
  4. nagyon köszönöm! :)

    puszillak!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online