2009. július 19.

Gyűrűpárna, újra!

Jön a következő esküvő!
Mit jön, robog!
Három hét, és újra mulatunk! Ezúttal unokahúgomék esküvőjén. (Ábelt ezúttal nem visszük, meleg is van, és hát nem könnyű menet egy másfél éves kicsivel.)
Reáéknak én készítem a gyűrűpárnát, azaz kész van, most mutatom róla a fotókat, plusz egy kisebbet is varrtam emlékbe a kislánynak, aki a párnát viszi majd. Készül egy vendégkönyv, ezúttal textilbevonatot kap, nem scrap-eset, mint a tesóméké. Belül hasonló lesz. Ja! Itt a színek: krém és narancs. És végül nekik is készül két pezsgőspohár (Rea, ha olvasod, most megtudtad, de sebaj, azt nem tudod, milyen lesz! ), ezek most nem szoknyát és nadrágot kapnak.

Ez a gyűrűpárna tetszett meg Reának (igen, a vőlegény ezúttal sem aktív az előkészületekben, mint minden más esküvő esetén...), ezt próbáltam lekoppintani az általa választott anyagokból:

Megfigyeltem, hogy a legtöbb boltban vásárolható párnán egy helyre kötik fel mindkét gyűrűt, eddig én mindig két helyet készítettem a gyűrűknek. Most is. És vastagabb szalagból. Ilyen lett a koppintás (a modellek ismét a mi gyűrűink):

Vatelinnel tömtem, szélen rejtett öltéssel varrtam össze. A narancs színű anyagot beraktam és belevarrtam, előtte ráhúztam a strasszos bizsu gyűrűt.

Az egyik fotón már ott a félkész vendégkönyv, a hátuljára készítettem egy szalaghímzéses rózsát. Ez életem első ilyen rózsája és azt hiszem, nem az utolsó.

:D

19 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a párnád.
    Én is két szalagos megoldással csináltam.
    Szép a strasz a masni összefogóján.
    Úgye hogy nem is nehéz a szalagozás ?
    Bevallom az általam készítetten is volt a hátulján valami.
    Egy arannyal hímzett szöveg, de azt az intimitás végett nem mutattam.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Sokkal mutatósabb, mint a minta, ami alapján készült. :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen ügyes vagy, mesteri lett a párna :) Mutass még képeket :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon elegáns, egyedi lett!!

    VálaszTörlés
  5. Azt a mindenit! Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. hű, ez nagyon gyönyörű!!! Hogy anno, engem miért nem lepett meg senki ilyen gyönyörséggel!? :-):-)

    VálaszTörlés
  7. Hű, de szép már megint!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Barbi! Ez a gyűrűpárna egyszerűen meseszép!!! Nem is találok rá jobb szót! Elegáns, mégis szolid, díszes, mégis visszafogott! Csodálatos!!! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Hát persze hogy olvasom, mint minden nap! ;)
    Nagyon szép éett így képen is, és élőben is nagyon szép! Hiába no, ügyes vagy te! :)
    És már nagyon kiváncsi vagyok a pezsgőspoharakra, úgyhogy amit titkolni akarsz, azt ne tedd fel ide! Mert én mindig megnézem! :)
    Puszi: Rea
    U.i.: Norbinak is nagyon tetszik, megmutattam neki is!

    VálaszTörlés
  10. Ez valami csodaszép lett! Már alig várom a többi fotót.

    VálaszTörlés
  11. Meseszép! Jó ízlése van a menyasszonynak (is), Neked pedig ügyes kezeid! :)

    VálaszTörlés
  12. OH! Ez nagyon ütős. Az ötlet, a kivitelezés, minden. Gratulálok hozzá, nagyon szép munka! A színek pedig ...
    SZóval... a meseszép napon egy mese szép párnáról "szaladnak" a gyűrűk a pár ujjaira.

    VálaszTörlés
  13. gratula, nagyon jó lett! tetszik, hogy van benne élénk szín is és nem csak fehér vagy krém, nagyon feldobja, a rózsa pedig tökéletes, kíváncsian várom a többi fotót is majd;o)

    VálaszTörlés
  14. Olá! Conheci o seu cantinho e é muito criativo! Lindos trabalhos!!! Parabéns!... Se puder, dê uma espiadinha no meu:
    magiadaines.blogspot.com
    Beijos do Brasil.

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörű szép lett! Akár még a lakás dísze is lehet... később! :o)

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörű lett ez a gyűrűpárna (is)! Nagyon jók a színek, és csodaszép a kivitelezés. És úgy látom, a menyasszonynak és a vőlegénynek is tetszik nagyon. Kíváncsi vagyok a többi szépségre :)

    VálaszTörlés
  17. gyönyörű!!! Ha esetleg újból férjhez mennék készítenél nekem is egyet? Persze csak a jelenlegi férjemhez:-)

    VálaszTörlés
  18. Na..itt a nyár Én meg jól lemaradtam a kedvenc blogok olvasásában...de most pótolom :-D

    Nagyon klassz lett a párna....juj...én is férjhez szeretnék már menni...de hát ez nem rajtam múlik...tuti nekem is lesz ilyen párnám...nagyon nagyon szép lett :-D

    VálaszTörlés
  19. Szerintem szebb mint az eredeti:)
    Nagyon szép lett!!!
    A többit már elmondták;)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online