2009. július 21.

Gyönyörűségek Babrától

Már ezer éve köttetett ez a csere Babrával.
Hogy még mindig nem ért véget, annak én vagyok a tánca-farka. Szégyenlem is magam, de még mindig nem készültem el az én ajándékaimmal, időközben kimúlt a varrógépem pedálja és nem lelek hozzá újat.
A csodás könyvjelzőért, táskadíszért (amit a szintén régóta befejezetlen táskámhoz kértem) és a kulcstartóért egy táskát, egy fogótartót (amit Babra ékszerkészítéshez használ) és egy (már mutattam korábban) levendulás tűpárnát küldök cserébe. Remélem, mielőbb megtehetem!
KÖSZÖNÖM Barbara!
Gyönyörűek!



10 megjegyzés:

  1. gyönyörűséges mind, szívesen elfogadnám én is:o)))

    VálaszTörlés
  2. Tényleg csodaszépek! Szerinted nincs még szüksége valamire Babrának...?

    VálaszTörlés
  3. Tudnak ezek a gyöngyös-lányok! Nagyon szépeket cseréltél!!!!! Babra, gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek, főleg a táskadísz... húúú!!!! :))))

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik csodás, profi munka! Jajj de jó Neked :)

    VálaszTörlés
  6. Ahhh! Én ugyanígy vagyok Honfivikivel,mármint a csere húzódik,mint a rétes,miattam,de lassan létrejön.:)Nálam meg anyaghiány,rossz ragasztóminőség stb.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek a kincseid!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Barbi nagyon szépeket kaptál. Varrógép ügyben megértelek. nekem is rossz hónapok óta és félek hogy nem kapok alkatrészt olyan régi szegénykém. Mostanában nem tudok varrni. sajnos.

    VálaszTörlés
  9. Jajjdeszép képeket csináltál Barbi, még a narancssárgát is sikerült elkapni:) Lehet ellopom őket:)
    Örülök, hogy sikerült örömet szerezni ezekkel a kis apróságokkal!

    @Edige: de van! mindig:D

    VálaszTörlés
  10. Szuper ez a cseredolog! Gyönyörűek!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online