2009. július 29.

Élek és virulok (?)

Vannak, akik aggódnak értem és ez jólesik! :D
Nincs semmi probléma, egyszerű, prózai oka van annak, amiért egy hete nem jelentkezem se munkával, se egyéb bejegyzéssel.
A jó időben kirándulgatunk,
családi összeröffenések történnek
és most épp nyílászárócsere van itthon.
Hogy életjelet adjak magamról, kikotoztam a gépet a takarófólia alól.
Egyébként sem lenne mit mutatnom, mert továbbra is a rengeteg beígért ajándékot próbálom teljesíteni. Alakul, alakul, bár szeretném, ha gyorsabban menne.
Augusztus több ajándékom postázásának a hónapja lesz, így lesz majd mit mutogatni! :D
És hamarosan kirándulós fotókat is töltök fel és egy szép ajándék fotóját.
Pápuszi

8 megjegyzés:

  1. Épüljetek, szépüljetek! Pusza!

    VálaszTörlés
  2. Bizony jó ha néha megnyugtatsz minket. :)

    VálaszTörlés
  3. ablakcsere, mi is átéltük már, még a panelban, "isteni" volt, de aztán persze szuper lesz:o)
    várom a fotókat, Nektek pedig csak jókat!

    VálaszTörlés
  4. ....megnyugodtunk... akkor jó ablakcserét...
    puszkeráj

    VálaszTörlés
  5. Na akkor jó...
    Várjuk a képeket.
    puszi:Manka

    VálaszTörlés
  6. Szia Barbi!

    Örülök, ha jól vagytok. Legyen szép a lakás!
    Várjuk a fotókat :-)

    Dia

    VálaszTörlés
  7. örülök, hogy megvagy, de gondoltam én -legalábbis reméltem - hogy nincs nagy baj, ilyen ez a nyár, addig kell kihasználni, amíg tart! ugye milyen bölcset mondtam? :D

    VálaszTörlés
  8. Akkor hát jó tevés-vevést kívánok Neked! ... és kitartást a takarításhoz :o)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online