2009. július 16.

Bruercsi blog-szülinapja


Bruercsi
játékot hirdetett blogja 1 éves szülinapja alkalmából!
Nem bírtam ki, megint játszom. Pasis ajándékötleteket kell gyűjteni (nekem is mindig ezzel van a gondom). Először nem volt ötletem, de aztán eszembe jutott a telefontok, amit ezen a linken találtam és megvarrtam magamnak. Szerintem férfiaknak is jó ajándék. Könnyű elkészíteni, csak le kell mérni az adott telefont, iPhone-t, i-podot, fényképezőgépet... Ezeket a kütyüket a férfiak nagy becsben tartják. Bár utálom a dohányzást, készülhet cigaretta-tartó is ilyen módon. Igényesebbeknek készülhet akár valódi, szép illatos, barna bőrből is, ehhez persze bőrlyukasztó sem árt. Csilli-villi gombok helyett lehet patentot varrni rá, akár szegecseket is lehet beleütni, hogy igazán rockos legyen, ha valaki élete párja ilyen beállítottságú. Vagy fiús, kockás anyaggal helyettesíteni a filcet. Akár militaris is lehet és a gombok helyett tűzhetünk bele csillagokat, még vállapot is varrhatunk a hajtókára...
Lassan csak beindul a fantáziám... :D

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper ötletek!! Megy ez...
    Köszi, hogy velem játszottál!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online