2009. június 17.

Móninak

Egy újabb cserebere, és nem az utolsó. Olyannyira nem, hogy most készül a másik Babrának, de mivel kibővítettük a cserét több dologra, az övét kicsit később mutatom. Móni patchwork újságjai megtetszettek, küldött még melléjük nagyon szép karácsonyi anyagokat és blokkokat. Cserébe egy Colette-féle malaclopó bugyrot kért. Megpróbáltam valami hasonlót összehozni. Ilyen lett. A narancs színt Móni kérte.

Moncsi, remélem nem bánod, hogy hamarabb megmutattam, mint ahogy odaérne hozzád...
És remélem, tetszik majd.
:)

Hát, bizony most vettem észre, hogy a csipkén ellenkezően futnak a hurkok, de talán nem is rossz, ha azt mondom direkt így akartam...
;)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett gratulálok. Kiváncsi vagyok milyen az a malaclopó, majd utánnajárok.

    VálaszTörlés
  2. Naná, hogy így akartad! Klassz lett!

    VálaszTörlés
  3. A betyárosát! Kord, csipke, virág, ékszer-gomb, virágos minta! Maga a gyönyör!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Barbi! Az a táska tele van kincs értékű csecsebecsékkel:-)
    Nagyon szép! A színe pedig... csúcsszuper!

    VálaszTörlés
  5. Barbi!!
    Nagyon-nagyon jól sikerült!!!! SZUPER!!!!

    VálaszTörlés
  6. Hú, de jó lett ez is:))
    Akartam már írni, hogy nagy igénybe van véve a táskád, nagyon szeretem!
    Ha pedig nem használom, akkor az előszobában a fogason lóg, benne tárolok ezt azt.

    VálaszTörlés
  7. Klassz a táska nagyon !Jó Neked , hogy ilyeneket tudsz varrni...

    VálaszTörlés
  8. irtó klassz darab lett, a szine telitalálat, a csipke pedig nagyon feldobja, jó ötlet volt! :)

    VálaszTörlés
  9. Ez a bugyor fantasztikus lett, Barbi! Nagyon ügyes vagy! Vidám, és ez mellett a csipke hihetetlenül elegánssá teszi!

    Igazi, "kincsértékű táska" lett!!! :o)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon klassz lett ez a taska, es a szinei is milyen jok!!!

    VálaszTörlés
  11. Ha azt akartad volna, hogy a csipkén levő hurkok egyirányba fussanak, akkor az egyik oldalon a csipke fonáka lett volna felül.

    VálaszTörlés
  12. Marika, teljesen igazad van, ez eddig nem esett le. :)) A színét néztem és hogy két oldalon legyen a cakk, ezért egyértelmű, hogy megfordult a minta. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online