2009. június 8.

Mobiltartó





Amotae ajánlott egy remek oldalt az egyik fincsi turmixban. Itt találtam rá erre a filc mobil/iphone tartóra és nagyon megtetszett!
El is készítettem filc helyett fekete textilbőrből. Egyforma gombom sem volt annyi, de mivel a telefontárcsa jelzésértékű, talán mindegy is.
Égető szükségem volt egy tokra ;), mert a másikat, ami passzolt volna leendő táskámhoz (talán kész lesz az idén nyáron...), Ábel bébi elhagyta. Egy babakocsis séta alkalmával Saci nagyival odaadtuk neki és ő eldobta, mi nem hallottuk, hisz nem koppant. Odalett.
Persze van boltban vásárolt tokom, de az olyan nagy, ez pedig kisebb és még egyedi is!
Nagyon könnyű volt elkészíteni, így akinek tetszik, bátran vágjon bele! Egy órán belül elkészül! Szabásminta persze nincs, a saját telcsim méreteihez igazítottam. Kicsit ugyan nagyobb lett, de nem csúszik ki belőle és ha egyszer telefont váltok, a következő is belefér.
:DDD

13 megjegyzés:

  1. Ezt én is kinéztem magamnak az Etsy-n. ngyon klassz lett. :)))

    VálaszTörlés
  2. ez hihetetlenül szuper lett! én is ki fogom próbálni, nekem is van bőr anyagom otthon! Köszi a tippet!

    VálaszTörlés
  3. nagyon ügyes vagy! fantasztikus lett:o)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy találtál magadnak hasznos dolgot :))) NAgyon jó lett a megvalósítás!

    VálaszTörlés
  5. Barbi, ez szuper lett. remélem újra lesz időm látogatni, mert sok mindenről lemaradtam. Szépeket mutogattál pedig..:-D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online