2009. június 10.

Házisárkány fest

A házisárkány én volnék. No, nem azért, hogy ilyen hangulatban lennék, hanem csak passzol a rajzomhoz.
Ezt a korai zsenge zöngét még egy továbbképzés alkalmával költöttem egy feladat keretében. Most találtam rá sok-sok papírom között, rittyentettem mellé egy kis képet.
Blogos képhiányomat ekkép pótolva...
Vegye-vigye gyerkőcének, aki akarja!
Kissé modern 'lovagregény', keserédes befejezéssel.
:D


A barátságos "tűzokádó"

Élt egyszer régen-
a lovagok idejében-
egy barátságos sárkány,
kinek sok-sok pikkely volt a hátán.
Elve az volt: nem bánt senkit.
A barátságban erősen hitt.
Tűz helyett buborékokat fújt,
a lovagokkal nem feszítette a húrt.
Királylányokat nem rabolt,
ha rossz kedve lett,
a barlangjába farolt.
Kedvelte a király, meg a lánya,
a szakácsok és a strázsa...
Nem kavart sosem "vihart",
de a végén ő is kihalt.

8 megjegyzés:

  1. Barbi, kiváncsi vagyok Neked hogy fog sikerülni.Én is Eszternél vettem a készletet, ebben is voltak műanyag lapocskák, nekem azok voltak a bajok fő okozói, mert nem igen passzoltak a hímzéshez....

    Egyébként klasszakat tudsz "rittyenteni", nagyon jó mind a kettő...

    VálaszTörlés
  2. Hát ez a vers. :)))) Buborékfújő sárkány... ez nagggyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. Sajnos én még nem találkoztam ilyen barátságos sárkánnyal... Igaz, barátságtalannal sem.
    A versed viszont szuper! Miért van az, hogy én már meg sem lepődöm azon, ha ilyen kora "zsengével" találkozom a blogodon? :-)))

    VálaszTörlés
  4. Fess sokat "házisárkány"! :)

    MÉG boldogabban neveled Ábelt.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a kis sárkány, a versike is tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Fogadd tőlem sok szeretettel ezt a díjat! Részletek a blogomon! :o)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online