2009. június 15.

6 nem túl lényeges dolog

Ez egy régi-régi fotó. Balaton, 2005


Manka játékba hívott.
És én mindig megyek, ha játékba hívnak. Mankát pedig kedvelem, szívesen teszek a kedvére. Az önismereti játékokat pedig egyébként is szeretem. Ti talán már jobban ismertek mint a saját családom, vagy én magam, de itt van még 6 dolog rólam.

A játékszabályok:
  • mondjunk el magunkról 6 NEM túl lényeges dolgot, amit kedvelünk
  • említsük meg linkkel aki játékra hívott minket
  • válasszunk 6 blogolós társat, akinek továbbadjuk a játékot
6 NEM ( vagy igen?) túl lényeges dolog, amit kedvelek:
  1. nagyon szeretem a vizet, szeretek úszni
  2. szeretem, mikor Zsoltinak bakásra van nyírva a haja (most is volt fodrásznál :D - ilyenkor mindig újra beleszerelmesedem)
  3. a jó zenéket szeretem hangosan hallgatni (ezt egyre kevesebbet teszem Ábel és a társasház miatt - most Phil Collins megy dvd-n, míg Zsolti fürdet)
  4. szeretem a kakaót tejszínhabbal és vajas kenyérrel (télen este a tévé előtt az igazi, de nyáron reggelire se rossz ;D)
  5. szeretek teregetni
  6. és szeretem, ha szép rendben állnak a párnák a kanapén (úgy nem jó, ahogy más teszi fel - igaz Ábel mostanában mindet ledobálja, úgyhogy nem erőlködöm)
Hát ennyi. Akiket én hívok játékba, csakis ha van kedvük:

Abile
Bruercsi
Csigi
Edit
Naomi
Leda

4 megjegyzés:

  1. Hinyje, jó vékony vagy a képen :)
    Botond is mindent ledobál, neki semmi sincs jó helyen :) Úgy látszik ez ilyen korukban sajátjuk :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hamarosan játszom Veled! :o)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy játszottál.Azért is hívtalak, mert tudom, hogy szereted az ilyen játékokat.Biztos foglak még hívni...
    Phil Collinst én is kedvelem, nem is beszélve a habos kakaóról, de sajnos rajtam kissé meg is látszik....nem úgy mint rajtad..

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a játékba hívásod, igyekszek eleget tenni majd felkérésednek, csak még gondolkodok... :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online