2009. június 5.

Egy gyűrű mind felett...




No, nem olyan kultikus, mint a filmbéli társa, de azért érdekes darab. Nem platina, nem arany, nem gyémántberakásos, hanem xszemes! Körben szalag fut, nem pedig tűz fényére megjelenő szöveg. :D
Bár a blogon most nem látszik, folyamatosan varrok, hímzek, hímzek, varrok, varrok, hímzek, hímzek... Már-már olyan, mint egy kötésminta (egy sima, egy fordított). Csak hát minden meglepi.
Ezt a kis gyűrűt magamnak rittyentettem két ajándék között, mert folyton a tűt keresem (azért nem a szénakazalban-bár néha olyan egy-egy fiókom). Általában a térdemet felhúzva hímzek, fonalcserénél a tűt a nadrágomba szúrom. Néha nem. Akkor keresgélek, és félek egyszer beleül Ábel vagy mi. Öreg hiba lenne! Ezért készítettem egy kis monogramos tűpárna-gyűrűt, így mindig szó szerint kéznél lesz a tű! Többszöri nekifutásra lett ilyen, akartam alá csipkét, de nem tetszett, varrtam rá körbe gyöngyöket, de az sem tetszett. Végül ilyen maradt. A zsinór/szalag ragasztása nem a legpontosabb, de ez az első ilyen darab. Ez a legsűrűbb vásznam (turis), kékeszöld/zöldeskék (ahogy tetszik) színe van. Erre igazán apró mintát lehet hímezni.
Készítsek a karácsonyi piacomra is? Van, akit érdekel? Bár azokat egyéb mintával, nem betűvel készíteném. Epres, rózsás, levendulás... Bejön?
A fotók elég bénák, mert egy kézzel macerás kattintani, ráadául megint pocsék esős, borús idő van... :(

24 megjegyzés:

  1. Hu, nem rossz! Tetszik! Bár nekem van csomó tűpárnám, és oda is időnként elfelejtem beleszúrni a tűt, aztán én is keresgélek, meg félek, hogy valamelyik gyerek belül. De azért kéne ilyen is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jó ötlet!!!!!!!!!!
    A kék a gyengém, kis virággal pláne;)

    VálaszTörlés
  3. Igen!!! Nekem nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem fantasztikus!!!
    Nagyon ügyes vagy! Szerintem sokunkat érdekelne;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Én hasonlót a Meskán vettem. Nagyon praktikus darab!!

    VálaszTörlés
  6. Csúúúúúúúúúúúúúcs!!! nagyon-nagyon tetszik! na és a kék lened is...

    VálaszTörlés
  7. Ötletes és hasznos és csinos és.... :)))))))

    VálaszTörlés
  8. Zsófi: én is szeretem ezt az anyagot, bár ez inkább szintetikus. De jó rá hímezni apró mivolta ellenére is. :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem szuper lett és biztosan nagy sikere lenne.

    VálaszTörlés
  10. Nagggyon tetszik! Most elképzelem, hogy mutatna amikor kedvenc kinyúlt melegítőmben kuporodok egy halom fonal társaságában, kócosan, ezzel a csini darabbal az ujjamon :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett! Mindig csodálom ezeket az apró öltéseket... Szuper ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon csini darab! És így jó, ahogy van, tényleg nem hiányzik róla sem a csipke, sem a gyöngy.
    Én is odavagyok ezekért az apró hímzésekből készült dolgokért. A boltodban is biztos sikere lenne.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon klassz :)))) Szuper kis darab :)

    VálaszTörlés
  14. Hát ez mennyire csúúúcs lett! Nagyon szép, teljesen oda vagyok érte!!!!

    VálaszTörlés
  15. Hát Barbi!Tökélyre fejleszted a kreativitást!Nagyon-nagyon ügyes vagy!Én is folyton a nadrágomba szúrom a tűt...Jó ötletnek tartom a piacra gyártását!További szép munkákat!

    VálaszTörlés
  16. Nekem nagyon bejött ez a gyűrű, igazi kis romantikus darab, érdekes, hogy hímzéskor nálam nem okoz gondot a tű elhelyezése, mindíg kéznél van.
    Szerintem csinálj még,nagyon jó ajándék pl. barátnőnek, anyukának, nagymamának.

    VálaszTörlés
  17. Micsoda ötleteid vannak !
    De nagyon jó, és nem utolsó sorban szép is.

    VálaszTörlés
  18. Hajajjjjjj........... ez nagyon szép!Látom a bejegyzések számán ,hogy sokunkat megfogtál ezzel a szépséggel:)Én mindig csodálattal nézem ezeket az aprócska hímzéseket.Nem is tudom hogyan tudod ezt kihímezni.

    VálaszTörlés
  19. Nekem nagyon bejön:-)
    Mellesleg én is a ruhámba szúrom a tűt hímzéskor, pedig van egy pár tűpárnám:-D

    VálaszTörlés
  20. ez valami gyönyörű, Barbi! az ötlet a megvalósítás, szuper vagy! mi az hogy turiztad ezt a gyönyörű színű anyagot(?!?!?) az is annyira szééép, csak úgy, mint a háttérben lévő kézülő hímzésed;)!

    VálaszTörlés
  21. Szuper! Nagggyon ötletes :))

    VálaszTörlés
  22. Csatlakozom, bár én nem hímzek, de annyit értek hozzá, hogy megállapítsam, nagyon ötletes és gyönyörűen kivitelezett alkotás! Mellesleg megjegyzem, ha néha varrótűt veszek a kezembe, a mackómba szúrom én is, aztán néha meg keresem:o)

    VálaszTörlés
  23. Lányok! Köszönöm a dicsérő szavakat! Nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog! Akkor készítek még párat! :DDD

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online