2009. június 15.

Dob-szer-da

Iiiigeeeen, már megint nyertem!
Csak hárman játszottunk, ezért nagy volt a nyerési esélyem.
Ezúttal Anikó oldalán Színia Dob-szer-da című könyvét.
Nagyon boldog vagyok ám!
Nagyon szeretem a rovásírást, mindig is érdekelt, használtam is egy időben. Jó lesz újra olvasni róla, meg sok más varázsos dologról!
Anikó oldalának fejlecén ez áll:
Lélek. Fényesítő. Művészet. Terápia.
És ez mind-mind tényleg ott van nála, nagyon szeretem olvasni, üdítő és építő. Ajánlom figyelmébe mindenkinek, aki még nem talált oda.
Pesszimistáknak, hogy optimisták legyenek,
optimistáknak, hogy azok is maradjanak! :D





Anikóköszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online