2009. június 2.

Csodák Mazsolától!


Épp altattam Ábelt, amikor kopogott a postás. Egy hatalmas csomagot hozott, amire egyáltalán nem számítottam. Aláíratta velem az ajánlott szelvényt és otthagyta a csomagot a lépcsőházban, pedig látta, hogy a kicsi a kezemben van. Ezen jól felfortyantam, de rögtön elszállt a mérgem, mikor megláttam kitől is jött ez a sok szépség!
Jajj, azt sem tudom melyikről áradozzam legelőször!
Nagyon szeretem az epret, az ízét, az illatát, a színét!
Most kaptam mindenből Mazsolától!
Birtokosa lehetek egy gyönyörű pinkeepnek. Tényleg hihetetlenül szép és pont megáll a kis állványomon!
Aztán kaptam egy tildás epres muffint kis gombokkal! Mmmm! Nagyon kis guszta, harapnivaló!
Egy befőttesüvegnyi érett, hibátlan, gyönyörű eprecskét!
És az ízletes ráadás (bár még nem kóstoltam, de hamarosan megfogom;)) : egy üveg eperlekvár!

Még egy valami lapult a csomagban, egy remek könyvecske, tele állatok fotóival. Remek ajándék ez az én Ábelemnek, mert a könyveket és az állatokat is nagyon szereti!
Rögtön beszaladt vele a szobába és nézegetni kezdte, közben folyamatosan halandzsázott mellé! :)))

Végtelenül hálás vagyok a szép ajándékokért Mazsola!
Nagyon köszönjük!

***
Mazsolával az ajándékozás egyébként Pif-ként indult, de cserebere lett belőle. Igyekszem mielőbb elkészíteni én is a meglepetésemet! Egyszerre igen sok vasat tartok most a tűzben, készül, készül mindegyik. Ám mivel mind párhuzamosan, mindegyik kicsit lassan halad!

18 megjegyzés:

  1. ... valóban sok szép ajándékot kaptál! Ez a Lyány szemmel láthatólag kedvel Téged! ;)
    Aprócskád gyönyörű, angyalarcú kis legény. :o)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda gyönyörűséges eperkék :)))

    VálaszTörlés
  3. A mai napra nem lehet panaszod!! Micsoda csomag! :))

    VálaszTörlés
  4. Hű mennyi epres csoda...nyamiiii :-D
    Az a muffin...nem semmi...tényleg nagyon guszta...na megyek is ki a kertbe epret szedni :-D

    VálaszTörlés
  5. Szia:)
    Tényleg sok szép ajándék:) Ezt a hozzászólást a kézfájós részhez szántam,de hátha itt hamarabb elolvasod:)
    Szerintem próbáld ki a fekete nadálytőből készült krémet...gyógynövényboltokban lehet kapni...ilyesmire való, és veszíteni nem veszíthetsz vele:)

    VálaszTörlés
  6. Mazsolánál már megcsodáltam az epres ajándékaidat! Jó Neked!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szívesen:))))Jól áll nekik az epres kancsód!
    És Ábel... :))))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépeket kaptál! Igazi kincsek :) Az a képecske ... és a muffin....ennivalók.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon csodás ajándékokat kaptál,nem győzöm nézegetni őket, annyira fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépeket kaptál!!! :)))

    VálaszTörlés
  11. Ide érezni az eper illatát !
    nyami nyami......

    VálaszTörlés
  12. Hú, micsoda epres gyönyörűségek! Szép meglepi!

    VálaszTörlés
  13. Már tegnap is megcsodálta az ajándékaidat, de a blogger valamiért nem engedett megjegyzést írni.Most sikerült. Szóval gyönyörűeket kaptál,én is nagyon szeretem az epret - enni is meg nézegetni is...

    VálaszTörlés
  14. Szemet gyönyörködtető!Eper minden mennyiségben? Jőhet!::))

    VálaszTörlés
  15. Ezt a sok széséget! És Ábel is... :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online