2009. június 9.

Bosszantó

Sajnos, nem tudom, mitévő lehetnék????
Továbbra sem látni a képeket. Nagyon kedves tőletek, hogy ennyien reagáltatok az előző bejegyzésre. Nem tudom, mit csinálhatnék. A mobiltartó és az ajándékok azért látszanak ismét (ha még ugyan látszanak), mert azokba a bejegyzésekbe újra töltöttem a képeket. Most a közel 300 bejegyzésembe újra töltögessem a fotókat?! Abba belepistulok!!!!!!! Pláne, hogy van olyan bejegyzés, ahol nem csupán egy kép szerepelt!
Mit csináljak?????????????
Miért van ez??????
Most már pánikolok!!!!!!

12 megjegyzés:

  1. Március 30-ig meg van minden képed. Ezeket újratöltögetted? Az a verzió, amit valaki említett az előző posztban, hogy töröltél esetleg egy könyvtárat, az nem lehetséges??? Vagy csak áthelyeztél képeket, albumokat a Picassában?

    VálaszTörlés
  2. Meg javult! Most man lattom a kepeket!
    Te??

    VálaszTörlés
  3. MŰKÖDIK!!!!!!!!!
    NO PARA! :)
    Jaj, de megnyugodtam! Tegnap többször is rád néztem, hátha helyre állt a rend, de mára minden oké!!!

    VálaszTörlés
  4. Én továbbra is látom a képeidet! :o))

    VálaszTörlés
  5. MÁR LÁTSZANAK A KÉPEID :))
    Mondtam, hogy no panic, megjavul ;))

    Azért azt megkérdezem, hogy hogyan illesztesz be képet? Feltöltöd a bejegyzésekbe, vagy csak belinkeled máshonnan?

    VálaszTörlés
  6. Én nem látom a régebbieket :((

    VálaszTörlés
  7. Én továbbra is azt mondom, hogy a Picasan van valami gebasz.

    Mert, ha feltöltötted a képeidet, akkor annak ott kellene lennie. Csak úgy nem tűnnek el a képek.

    Nézz be a Picasara!

    A linkelt képek nekem sosem működtek. Nem tudom miért, de nem is nagyon foglalkoztam vele, inkább feltöltöm a képeimet. :)

    Hallottam valami hírt arról, hogy a nem nyilvános albumokat törlik. Ezt azért is találtam furának, mert a blogok is nem nyilvános albumokba mentenek... Tehát, ha valaki blogot vezet, akkor törlik az összes képét, amit eddig feltöltött? Azt' lehet, hogy a Picasat nem is használja másra...

    Szóval, Picasa.

    VálaszTörlés
  8. Most mozillán nézlek, a régi képeket is látom.Remélem helyre jött a dolog.

    VálaszTörlés
  9. Evikusz: Lehet, hogy igazad van, töltögettem újabb fotókat a picasara, lehet, hogy vmit elbabráltam.

    Még mindig nem jön be minden kép, nekem legalábbis.

    Nina: általában betöltöm őket a számítógépen lévő fotósmappából. Ritkán linkelek netről képet.

    VálaszTörlés
  10. Manka, arra is van magyarázatom :)
    A gyorsító tárból tölti be a képeket a géped. Ha mondjuk kitörölnéd a cookie-kat szerintem nem látnád többé a képeket :)

    VálaszTörlés
  11. Szia Barbi!

    mit csináltál, hogy visszajöttek a képek? most nekem csinálja ugyanezt. :-( :-( :-(

    VálaszTörlés
  12. ja, és nem mindegyik képnél, de még nem jöttem rá, hogy melyiket miért adja be, a másikat miért nem

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online