2009. június 13.

Bevállalós

Colette mutatta meg először a varrós műhelye rumliját, aztán sokan fellelkesültek, és lehullottak a leplek a rendetlen asztalokról. Én mindig is csíptem azt a mondást, miszerint csak a kis ember tart rendet, a zseni átlátja a káoszt! :D No, zseni azért nem vagyok. Időről-időre rendet teszek magam körül, de képtelen vagyok megtartani, nem tudom, miért. Műhelyem nincs, ott varrok, hímzek, ahol éppen elér az ihlet és nincs útban más, vagy én másnak. Sok-sok fiók mélyén vannak a dolgaim szanaszét a lakásban. A fotó elég visszafogott. Ha mélyebbre mentem volna, szörnyűbb lenne. És a legdurvább fiókokat, sarkokat nem mutatom meg juszt sem! Nem is beszélve az egyes dobozok tartalmáról, amelyek kívülről ugyan a rend látszatát keltik, de belülről!!! Rég készülök egy újabb rendrakási hadjáratra, de még nem jött össze. Idő szűkére fogom, de inkább a lustaság és a fiókokra ránézve belémköltöző kétségbeesés tart vissza mindentől... Egyébként sokkal tovább tart bármit is előkerítenem, ha rendet raktam. A rendetlenség közepén általában egyenesen a keresett dolgokért nyúlok. ;)

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online