2009. június 19.

Ábel alszik

14 megjegyzés:

  1. Édes álom! :o) A múltkor a lánykám kinevetett, amikor megmutattam neki, hogy hogyan aludt, amíg kicsi volt! Most majd megmutatom neki Ábel fényképét! :o)

    VálaszTörlés
  2. Úgy bírom, amikor így, felhúzott térdel, kicsúcsosodott popsival alszanak! :D

    VálaszTörlés
  3. Jajj, de édes, mint egy kis büdösbogár! Én mindig ezt mondtam Diára, ha így aludt:o)Tündéri! Milyen jó is volna még egyszer itt tartani!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép! A nyugalom a kicsi arcán, a biztonság, a sok szeretet ami körülveszi, elkísérte Őt Álomországba!

    VálaszTörlés
  5. :))))
    Tisztára mint Vercsi:) Csak cumi hleyett szuszókával (textilpelus).

    VálaszTörlés
  6. Igen, emlékszem Vercsi fotójára! Ábel bizony cumis lett, de egyszer majdcsak eldobja. Édesek ilyenkor! :)

    VálaszTörlés
  7. :))))) édes legény. Imádom nézni őket, mikor alszanak:)

    VálaszTörlés
  8. Látom Te sem tudsz betelni kisfiad alvásával (én sem tudtam!)!
    Ha még ébren esetleg rosszcsont is egy kisgyermek, álmában akkor is egy földre szállt angyal. Ábel szerintem ébren is az!!

    VálaszTörlés
  9. Barbi, de drága ez a gyermek. Annyira édes ez a póz a felemelt popsi. Nagyon aranyos.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online