2009. május 27.

Vendégkönyv, pohár-ruha és alkalmi ruha



Véééégre kiderült, hogy tényleg nem a fényképezőgép rossz, hanem az akku elemek fogytak ki végleg a szusszból!!!!! 2 évig remekül szolgálták a gépet. Azért nem is gondoltam erre a problémára, mert nem mindig jelezte, hogy lemerült az elem, biztosan már arra sem volt energiája.
Halleluja!
Nem kell javíttatni a masinát, csupán új tölthető elemeket kell vennünk! :D
Azért hamarabb is rá jöhettem volna...
Most sima cerkaelemmel megy, így mutathatok képeket!



A vendégkönyvről sajnos csak most készült kép, így kissé meggyötört állapotban láthatjátok, hisz kézről kézre járt a víg kedvű vendégek között egész éjszaka, belekóstolva néha egy-egy sütibe...
Pink, ahogy minden ezen az esküvőn. A montázson a hátoldalát, az elejéből részleteket és a lapok díszítését láthatjátok. Fotópapírra, műszaki rajzlapra nyomtattam ki képeket, téptem, nyírtam. A tesóméknak tetszik. :D

A pohár-ruhák az esküvő napja előtti éjszaka, fél 1-kor lettek kész. A menyasszony a függönyünkből kapott ruhát, a vőlegény az én ruhám maradékából. A pár egész éjszaka ebből a pezsgőspohárból ivott!

Ez pedig az én ruhám. Majd keresek képet, amin rajtam is látható. Így elég esetlen. Elég mély dekoltázsa lett, ami miatt kicsit kényelmetlenül éreztem magam, mert nem szoktam ilyen ruhát, felsőt viselni. A derekára egy selyemövet varrtam, hogy ne legyen annyira komor. Ugyanabból az anyagból készült a jojó rózsa a nyakamba. Egyébként fényes, csíkos maga az anyag, de sajnos a fotón ez nem látszik. A bolerót a templomban viseltem, hogy ne legyen fedetlen a vállam. Egyébként a flitteres kis csipkés bolerót turiztam!!!! :D

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett minden!
    Ez a két pohár meg kimondottan ötletes. Ez valami szokás nálatok, vagy te/ők találták ki?
    Én így is el tudom képzelni a ruhádat, tetszik! De azért kérünk teljes alakos fotót :)

    VálaszTörlés
  2. A poharak felöltöztetése az én ötletem volt, meglepi tesóméknak, a vendégkönyvről tudtak, de nem látták az utolsó pár napig. :D

    VálaszTörlés
  3. Barbi! Csuda ügyes vagy! Nem tudom mit emeljek ki, mert minden tetszik, várom a fényképet rólad!!

    VálaszTörlés
  4. Azta...nem semmi...az a vendégkönyv....teljesen odavagyok érte...nameg a pohárruhák sem semmik :-D
    Szép volt a ruhád...tegyél ám fel képet hogy hogy állt rajtad...Én sem hordok kivágott cuccokat...aztán pár éve olyanban mentem egy esküvőre és a nyers videón páromék visitottak mert vagy 5 percen keresztül az Én dekoltázsom volt a képen :-S
    Azóta méginkább figyelek mit veszek fel :-)

    VálaszTörlés
  5. Hűha Barbi!
    Nem is tudom, hogy mit emeljek ki annyi csudajó dolgot láttam!
    Először is Ábel abban a szerelésben... igazi finom úriember!
    Az esküvői dolgaidat folyamatosan figyelemmel kísértem, de ez a pohár ötlet nagyon tetszik! Nálam vetekszik a meghívókkal, amit készítettél!
    Nagyon sok boldogságot kívánok az ifjú párnak!

    VálaszTörlés
  6. Már mindent leírtak előttem! Csuda ügyes vagy, ninden nagyon klassz lett:-)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon jó ötleteid vannak:)))))))))))))
    Kivétel nélkül mind fantasztikus!!!

    VálaszTörlés
  8. csudajók, nekem is a pohár-pár a kedvencem! :)a vendégkönyvet meg csudajó érzés lesz pár évtized múlva kacarászva végigolvasni!

    a ruhára tényleg kíváncsi vagyok, hogy mutat Rajtad, az az igazi!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online