2009. május 18.

Pizsamaparti


Ezeket a fotókat még sikerült kicsiholnom galád fényképezőgépünkből.
Amikor rossz lett, kicseréltem benne az elemeket (bár nem jelezte a gép, hogy az lenne a gond), és akkor tudtam még este párat kattintani, aztán megint fuccs (puccs!). Szóval, megadta magát. Mindent lehet csinálni rajta, közelíteni, törölni, visszanézni a régi képeket, csak éppen fotózni nem (pedig ez lenne ugye a lényeg...). A lagziban a tesómék gépét használjuk, és kértem őket, hagy nyúljam le utána egy kicsit a bloghoz is.
Már tudnék néhány dolgot mutatni.
Kész lett a ruhám egy szép kapucsínó színű selyem övvel és egy kis jojó-rózsával. A fogason nem mutat, de felvéve csinos (gondolom én, bár Zsolti sem ellenkezett).
Mégsem a Diától nyert szépséges gyöngyöt veszem fel, Zsoltihoz öltözök, neki is kapucsínó színű az inge. Majd az unokahúgomék esküvőjén viselem a kéket.
Ábel kapott a menyasszonytól egy zabálnivaló nyakkendőt, majd meglátjátok!
Aztán átadtuk a nászajándékot és a vendégkönyvet is. Ez eredetileg textillel lett volna bevonva, de valahogy nem akart sikerülni... Bizonyára kapkodtam. Így scrapes stílusban készült.
És félig kész van a másik táskám is, amit szintén a bambusz-táskafülre szántam. Kicsit módosult a mérete összeállítás közben, mert túl nagynak találtam kézi táskának (ez a fül nem fér rá a vállamra).
Hát, ennyi.
Ó, meg még böködtem is, de az titkos project!
A fotókon egyébként egy dögös turis pizsuban feszít csöppem (Saci nagyi talál mindig ilyen tuti darabokat), újságot olvasva.
Ismét.
Tetszenek neki a betűk és a képek.
:D
Ja, és menni kellet még egy kört a kisvödörrel is lefekvés előtt...
:DD

14 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy butaságot kérdezek, de ti Ózdon éltek???

    VálaszTörlés
  2. Haláli, ahogy a fiad újságot olvas, mintha tényleg értené... :-)

    A képek pedig annyira hiányoznak, de ami késik, nem múlik.

    Hű Barbi, én meg eredetileg barcikai vagyok, ha egyszer egy hosszabb lélegzetvételű látogatásra megyünk anyáékhoz összehozhatnánk egy találkozót. Persze csak ha van kedved... :-)

    VálaszTörlés
  3. Annyira bájos ez a fiúcska! Szerintem már aggódhatsz az irigyedők miatt...:)

    VálaszTörlés
  4. Csak mert én ott születtem. :) De összvissz kétszer jártam ott azóta.

    VálaszTörlés
  5. Tudom mit érzel gép nélkül. Én is így voltam a blogom kezdetén. Amit most használok nem saját, egy kedves barát adta kölcsön neki már van egy jobb;) így marad amíg nem lesz új:)
    Az olvasós képeket nem lehet megunni, enyém csöpp is szereti nézegetni a betűket:)
    A másik táskád pont ma volt a fejemben, vajon mi lett vele? :)

    VálaszTörlés
  6. Hát az újságolvasást nem lehet elég korán kezdeni...!
    Tündéri a képeken!

    VálaszTörlés
  7. Fércművek, Anita: Tök jó, hogy idevalósiak vagytok! :))) Anita, majd összehozzuk!

    Miaanya: Sok-sok varrás van, ami elsüllyedt a szekrényben és én is kérdezem, mi lett vele. Apránként csak meglesz minden.

    VálaszTörlés
  8. Kiseri: Akinek nem tetszik a saját gyereke, csináljon szebbet... ;D

    VálaszTörlés
  9. Csuda aranyos Abel, ahogy az ujsagot olvassa!

    Az en fenykepezom is vacakol, hiaba toltom fel az elemet, masnap mar jelzi, hogy cserelni kene, alig tudok vele par kepet csinalni es kesz, lemerul :(

    VálaszTörlés
  10. Barbi, kukkants át a blogomba légy szíves.Vár egy kis meglepetés.

    VálaszTörlés
  11. Tünci Bogár ! milyen jól áll neki a piros.

    VálaszTörlés
  12. Édes Manófiú!! Kiváncsian várom az új képeket a kölcsöngéppel!

    VálaszTörlés
  13. Nem győzöm elégszer mondani, imádnivalóan édes a fiad!! És ahogy olvas, kész:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online