2009. május 31.

"Meseló"





Ez a bejegyzés tulajdonképpen a Régiből újat blogra való, a végeredményt oda is fogom feltenni.
Anyósom nagynénje elköltözött. A költözködésben az új lakáshoz tartozó pincében felfedezett anyósom egy régi fehér hintalovat. Nem a hagyományos ló alakút, hanem furnér lapokból állót, ami kisebb gyerekeknek való. Nekem is ilyen volt annak idején. Anyáknapja körül meg is mutattam nektek. Megkereste a tulajdonost és megszerezte Ábelnek.
Ezt a lovacskát próbálom feldobni. Régiből újjá varázsolni. Ma nem fáj annyira a kezem és ehhez nem is kell a bal, elkezdtem telerajzolni. Először temperával akartam kifesteni, de nem elég sűrű a festékem, és nem tetszett az eredmény. Foltosan száradt, nem tapadt meg rendesen a régi festésen. Aztán úgy döntöttem, színesceruzában úgyis jó vagyok, azzal színezem. A ceruzától pasztelles árnyalata van az egésznek, ha kész lesz lelakkozom. Reményeim szerint ez kicsit megélénkíti majd a színeket. A rajz egyébként egy könyvből lett kimásolva. Nagyon szeretem Nagy Sándor Zoltán illusztrációit. Most itt tartok. A bal kezem kímélem (bár most gépelek...). Most a lábam zsibbad el gyorsan, mert guggolok a ló mellett, forgatom (rajzoláskor a papírral is ezt teszem).
A lábtartóra, ülőkére és háttámlára kis párnákat szabtam (úgy készültek, mint a pinkeepek, csak a másik oldaluk a furnér). A kapaszkodót is bevontam. A Colettetől kapott szoknya is szerephez jutott, de bőven maradt még belőle a leendő táskához is. A háttámla és a kapaszkodó ezzel van bevonva, a többi párna abból az anyagból, amiből a kertésznadrág is készült. A talpát filccsíkkal vonom majd be, a hibás részeket egy kis fehér akrillal fedem el, tetszik, hogy látszanak a hibái. :)
Eddig is szerette Ábel a lovacskát, de nem nagyon kérte, hogy ültessük bele, most, hogy ébredés után meglátta, hogyan alakul, sugárzó arcocskával kérte, hogy hintáztassam! Odavan érte, tetszik neki, hogy most már nem csúszik le az ülésről! :DD

13 megjegyzés:

  1. Igen, egyszerűen szuper!!! Nekem nagyon tetszik ceruzával, annyira finom, annyira szép!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Barbi, te megint varázsolsz!!!

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen csodálatos! Esküszöm azt hittem valahol találtad ezt a képet és megmutatod milyen csodák vannak, majd leesett az álam, hogy ezt te készítetted. Le a kalappal. A fasorban sincs a mi felújított lovacskánk. :)))

    VálaszTörlés
  4. Szuper! A rajz is, de a kockás ülőke is megfogott. :))

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nem igaz! Te mindenhez értesz? :) Tök jó lovacskátok lesz!
    Ábel tündéri a macinaciban! Olyan édesen pózol!

    VálaszTörlés
  6. Elképesztően ügyes vagy! Gyönyörű ez a hintaló, éppen illik a macinacis kis herceghez! :) Jó hintalovacskázást! :))

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikusan jó lett! Nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen "feldíszítetted" a lovat! Tényleg egy igazi meseparipa lett belőle!

    VálaszTörlés
  9. Mesébe illő paripa egy valódi kis Hercegnek! :o)

    VálaszTörlés
  10. "Amikor beköszönt a holdsugaras éj,
    Lassan életre kél a százéves kastély.
    A jó öreg kert is felébred álmából,
    Így megláthatod, milyen ő igazából.
    Ha felragyog messze a titokzatos vár,
    Pattanj a nyeregbe, mert éppen Téged vár!
    Tűzszárnyú paripa hátán rövid az út,
    Aranyvárban rejlik a csodálatos kút.
    Igyál a vizéből, és haza is vigyél,
    Aki megkóstolja, az új életre kél!"

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online