2009. május 28.

Mélázás és gödröcskék



17 megjegyzés:

  1. De jó lenne tudni, hogy mi járkált a dönörű fejecskéjében. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a kisfiú nagyon tündéri :)

    VálaszTörlés
  3. Lackónak is vannak még gödröcskéi! :)
    Édi Ábel! :))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól sikerült gyerek, honnan töltöttétek le?:DD

    VálaszTörlés
  5. édes ez a legény! és nő, mint a gomba! Öntözitek?;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyonnagyonnagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
  7. Az élet fontos dolgain töpreng, ez egyértelmű. :))) Ölelnivalóan édes. :))

    VálaszTörlés
  8. Gondolom ritka pillanat, amikor csak így elüldögél...:o)) Édes kis manó!!

    VálaszTörlés
  9. A férjemmel most gyönyörködtük ki magunkat... annyira édes, ahogy néz...! És ez a haj...! Meddig hagyjátok? Mi egyszer tavaly levágtuk, de most férjem nem engedi... hamár ilyen csibész, legalább a haja lágyítson rajta...

    VálaszTörlés
  10. Eri: én fiúknál a rövid hajat szeretem, a férjem is akkor tetszik a legjobban, mikor bakásra levágatja. Ez az én gyengém. Ábel mindig rövid hajú lesz, de amíg ilyen szépen bodorodik neki és nem zavarja elől (azt anyukám szokta megnyisszantani), addig marad. :)

    VálaszTörlés
  11. Az én legkisebbemnek volt ilyen bongyorkája, de csak hátul. És én sem akartam levágni, mert annyira helyes volt. Viszont mindig savanyú volt a nyaka, mert izzasztós volt a bongyorkás hajacska miatt, ami már kislányosan omlott a vállára. :) Szóval levágtuk, de sajnos soha többé nem lett bongyoros. :(

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online