2009. május 26.

Még nem merem...

teljesen biztosra kijelenteni, de kiharcoltam pár fotót a fényképezőgépünkből. ????
Ki érti ezt?
Újra töltöttem az összes elemünket és íme, elkattant!
Lehet, hogy csak az elemtöltőnk ennyire pocsék már? De nem jelezte mindig az elemcserét...
Na, azért próbálkozom, és lehet, hogy nem is lesz semmi gond!
***
Ezt most lekopogom, köpök hátra hármat, felveszek valamit fordítva és a küszöbön megcserélem.... (több babona nem jut eszembe a szerencséről)
:D

Jaaa, nem mintha, lenne mit mutogatni...

5 megjegyzés:

  1. Éppen akartam is kérdezni, hogy hol vannak a kicsikart képek?? :o))

    VálaszTörlés
  2. Az en fenykepezomnek az elemmel van baja. Nem tudom, mi a rossz, az elem, vagy a tolto, de par kep es mar le is merul teljesen. Probaltad masik elemmel?

    VálaszTörlés
  3. Abile: a kicsikart képek rémesek - Ábel lába, fotelbe dobott ruhák, asztal, csak kattogtattam... :)

    Edit: igen, kiderült, hogy a tölthető elem rossz, erre csak a legutolsó alkalommal gondoltunk...

    VálaszTörlés
  4. Barbi, orulok, hogy mukodik a fenykepezod :) Nekem mar a masodik adag toltheto elemmel van gondom, a sima eldobos elemmel meg megy rendesen, de az hamar lemerul (es draga).

    VálaszTörlés
  5. Egyszer mi is jártunk így. Felküldtük PESTRE a szervizbe és ott mondták, hogy a gépnek kutya baja csak az elemek szálltak el. Egyik szemem sírt a másik nevetett:)
    Félévvel később a gép végleg megadta magát:(

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online