2009. május 20.

Magamról, de nem magamtól (kérésre) :)

Újabb 7 pont ért utol! Manka hívott játékba! Köszönöm! :)
Neki ez az első ilyen játéka, nekem már a második, ezért újabb 7 dolgot kotyogok el magamról. Egyébként Játék címke alatt rengeteg személyesebb bejegyzésem van, már akit érdekel... ;)

Ami most eszembe jutott:

1.
Nem tudok autót vezetni és nem is akarok megtanulni. Még gyalog is félek a forgalomban, nem még autóval. És ha én vezetnék, azt hiszem mások is félhetnének. Egy olyan figyelmetlen embernek, mint én, nem érdemes belevágni. Egyébként most autónk sincs, és a várost bejárom gyalog oda-vissza 2 óra alatt.
2.
Szeretem a nyári zápor után felvert por illatát.
3.
Általában minden tevékenység közben (rajz, varrás, főzés...) nagyon szétpakolok magam körül, de mint tudjuk "csak a kis ember tart rendet, a zseni átlátja a káoszt"! ;)
4.
Mindig szerettem volna valamilyen hangszeren megtanulni, főleg húrosokon (hárfa, hegedű). Főiskolán furulyázni tanultunk, de azt nem szeretem. Bár az elsőseim mindig megtapsoltak, ha ének órán egy-egy dalt elfújtam nekik. Csak ábécés nevekről tudok, kottából és magamtól nem (de ez csak lustaság).
5.
Szeretem a rakott krumplit, sok-sok tejföllel.
6.
Kiskoromban fodrász szerettem volna lenni, később könyvillusztrátor. Tény, hogy fodrászként jobban keresnék. Az illusztrátori munka pedig örökre vágyálom marad... (Pláne, hogy én hetekig rajzolom egy képemet, annyira aprólékos.)
7.
Mindent az utolsó percre hagyok, de hiszek benne, hogy olyankor sikerül mindig minden a legjobban. :)

Akiket szívesen olvasnék (de nem kötelező a játék, csak ha jólesik):

Csigi
Edit
Judit
Leda
Márti

13 megjegyzés:

  1. Köszi Barbi , kedves vagy, hogy válaszoltál.A 6. pont kivételével többé kevésbé van hasonlóság köztünk...

    VálaszTörlés
  2. Én mindent sok-sok tejföllel szeretek. :)))

    VálaszTörlés
  3. A rakott krumplira nagyot nyeltem :D

    VálaszTörlés
  4. A 4. és 6. kivételével teljesen ugyanez vagyok:)
    Jó volt ezeket is megtudni rólad:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Barbi, hogy gondoltál rám. Igyekszem mihamarabb teljesíteni.

    A tejföl nálam is nyerő :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyi 'tejfölös-szájú', kérem! :DDD

    VálaszTörlés
  7. Jó volt olvasni Rólad, megint! Én is szeretem a rakott krumplit, és szeretnék szépen rajzolni...nagyon tetszenek a munkáid! :O)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó volt Rólad olvasni! :)
    Az autó vezetéssel én is így vagyok!
    Tejfölös rakott krumplitól én is ellágyulok...

    VálaszTörlés
  9. Lelki társnőm: nekem "A" kedvencem a rakott krumpli, az egyetlen étel, aminél a saját készítésűmet szeretem a legjobban :-)

    VálaszTörlés
  10. Nekem is a 4. és 6. a kivétel, a többi stimmel. Hogy itt mennyi rakottklumplirajongó van!!! :)))

    VálaszTörlés
  11. Jó volt megtudni rólad újabb dolgokat!:)A 3-as pont mellé én is csatlakozom.

    VálaszTörlés
  12. Jujj :) Köszönöm!

    Egyébként gyerekkorom nagy kedvence Bábel Ábel volt :) Bőbélű barátom...

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm, hogy gondoltál rám, nagyon jól esett!!! :))))
    Hamarosan válaszolok is... ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online