2009. május 29.

Maci-naci


A sok kiszabott ruha közül a mackós kertésznadrág ma délelőtt elkészült Ábelnek. Nem szabásmintákról, hanem a jelenleg hordott ruháiról szabtam. Kifordítottam, helyezgettem, rakosgattam és saccperkábé, körbenyisszantottam (remélve, hogy összevarrva jó lesz a gyerekre). A kész darabot rátettem az eredetire és egyezik a méret, szóval jó lesz. Ha sikerül ráhúznom Ábelre és hagyja is magát lefotózni, mutatok képet róla élesben! Egyébként a mackó Ábel ágynemű-anyagának maradékáról ficcent át ide. :) A kockás anyag turis. A fa gombocskákat pedig már Colette csodás csomagjából csentem rá. :D A két oldalsó csak dekor.
Szerintem egész pipec kis darab lett (jó, tudom, nem lett tökéletes a mackó alatti varrás, odafigyelhettem volna a vonalakra) és gyorsan ment! A többitől majd lehidalok, mert a plüss hullik és kunkorodik, mint a fene...

7 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett! Ügyi vagy, mindig mondtam...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Szerintem a maci alatti varrás sem kell, hogy szúrja a szemed, a boltban sem mindig ügyelnek rá. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, a maci alatti varrás... De most őszintén! Szerinted észrevettük volna, ha nem szólsz??? Gyerekruhán amúgy is csak átsiklik a tekintet, mert a lényeg a ruha alatt van!!!

    VálaszTörlés
  4. Na most mindenki árgus szemekkel keresi a maci alját:DD
    Nagyon tetszik nekem is! Olyan kis könnyű nyárias.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is nagyon csini lett:)
    Kíváncsian várom az éles fotót;)
    Én örülnék neki, ha csak a csíkok egyeztetésével lenne gondom:)

    VálaszTörlés
  6. Ez csoda aranyos! :) Ábelhez méltó. :)

    VálaszTörlés
  7. A saccperkábé nekem is kedvenc mértékegységem. :)) Egyszer én is megpróbálok egy ilyet, mert nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online