2009. május 13.

Hogy ne csak...

... a blogom buheráljam, mutatok mást is.
Itt épp az én drágám kókad! :)
Biztos minden gyerkőcös kolléga átélte már, hogy a gyerek elaludt egy ültő helyében, le-lebakkant a feje. Ábel is így járt, nagy bőszen játszott a kis dömperrel. Egy percre kimentem a konyhába és mire visszajöttem a szobába, ülve elaludt. :D Levideóztam, aztán irány az ágy (kicsit életlenre sikerült). Máskor időben észreveszem, hogy álmosodik és viszem aludni, a kiságyban alszik el. Most olyan szépen eljátszott az autóval, hogy nem zargattam. Alaposan belemélyedt...
A háttérben egyébként fűnyírók és sövényvágók hangját (a kertészet épp terepet rendezett) és a tévét hallani (ami azért nem megy mindig, akkor éppen igen).
Tegnap egyébként én is elég bamba voltam, megsütöttem a csokis-almás muffint, amikor rájöttem, hogy nem tettem bele cukrot. Ábelnek így is ízlett, ezért nem is bánom, hogy nem került bele több szénhidrát. Ja, és wc papír helyett a boltban, konyhai papírtörlőt vettem...
Na, erre varrjatok gombot...


4 megjegyzés:

  1. Annyira imádom az ilyen felvételeket. Sírva szoktam kacagni. Nagyon édes!

    VálaszTörlés
  2. Nekünk arról van felvétel, ahogy etetés közben alszik el Barnus. Mármint az asztalnál. :) A mai napig kicsordul a könnyünk, úgy nevetünk rajta.:))) Olyan kár, hogy hamar felnőnek...

    VálaszTörlés
  3. :DDD hihetetlen milyen aranyos!!Miközben néztem azon drukkoltam, hogy oldalra dőljön már el, akkor kényelmesebb:))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online