2009. május 26.

Helyzetjelentés

Mivel még mindig nem tudok képeket mutogatni, megint írok.
Az esküvői fotók egy része megvan most már nekünk is, abból mutattam lentebb. A mi gépünk még dögrováson, már találtam szervizt, el kell juttatnom a masinát Bp-re.

Híreim:

*Már megint nyertem!!! :D Tudom, már úgy tűnik, turpisság van a dologban, de nem! Egyszerűen jó szériám van! És igenis büszkén híreskedem vele, mert blogos életem előtt soha nem nyertem semmit (max jó tapasztalatot...). Colette ügyes keze sorsolt ki. Rongyos játékába a fekete-fehér, tunikából szabott táskámmal neveztem. KÖSZÖNÖM COLETTE! Én is tervezek játékot augusztus végére, blogom és a saját szülinapom alkalmából! Majd gyertek, gyertek!

*Kiszabtam egy rakás kisruhát Ábelnek. Rövid és hosszú nadrágokat, pulcsit, melegítőt, kertésznadrágot... Hogy mikor tudom elkezdeni összevarrni, halvány, de halvány lila gőzöm sincs.

*Telezabáltam magam másnapos, lagzis sütikkel. Már meg is van a böjtje, mert fáj a hasam.

*Még mindig álmos vagyok.

*És nyertem... ;D

5 megjegyzés:

  1. Itt is gratulálok!! Jó helyre kerül az a 3 gombóc. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát tényleg nagyon szerencsés vagy! Gratulálok.
    A lagzis sütik igen finomak tudnak lenni...

    VálaszTörlés
  3. Barbi! Én is itt is gratulálok a nyereményedhez! Igazán jó helyre került, úgy értem megérdemelt helyére! Hát a szerencsesorozat miatt meg csak irigykedem. :)
    Sok szép dolgot kívánok Neked a fagyi gombócokból!!!

    VálaszTörlés
  4. gratulálok, és hajrá a varráshoz! nekem is van már néhány ötletem, csak a kezdő lökésre várok, hogy lehúzzam a porvédőt Zazuról! :)

    VálaszTörlés
  5. Megérdemelten nyertél !:)Izgatottan várom a végeredményt!
    A játékodra pedig feltétlenül számítok!::))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online