2009. május 29.

Három gombóc fagyi :D


Megérkezett a Colette játékában nyert csodás csomagom! Nagyon guszta, tényleg mintha eper-citrom-vanília fagyi lenne! :)) Mmmmm! Amikor Colette a színekről írt, már kiderült, hogy ezek az én színeim!
Alig várom, hogy bütykölhessek belőle valamit, de annyi az elkezdett darab, hogy előbb azokat kellene befejezni. Addig ötletet gyűjtök ezekhez a szépségekhez.
Most már rászállok erősen a családra, hogy csak vigyék, vigyék Ábelt sétálni a jóidőben. Remélem lesz is rá jelentkező és én VARRHATOK! :DD

7 megjegyzés:

  1. Ugyan én három gombóc fagyit rég ettem egyszerre, de ezek után mégis csak lecsúszna :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szerencsés vagy, tudod-e?? Olyan sok mindent nyertél mostanában! :o)))) Szívből gratulálok!!

    VálaszTörlés
  3. Ez aztán csudaszép csomag! Nagyon irigyellek miatta. De biztos vagyok benne, hogy jó helye van nálad ezeknek a szépségeknek! És alig várom, hogy lássam mi készült belőle.
    De hogy még a névjegykártyáját is hogy eltalálta ez a Colette...

    VálaszTörlés
  4. Szerencsés vagy, gratulálok:))

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok:)
    Kíváncsin várom mi kerekedik ki belőle:)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online