2009. május 9.

Black&white 3 (és egyben a befejezés)



Íme, elkészült a tunikából-táska!
(Igen, nem az esküvői dolgokat fejeztem be, bevallom, ahhoz most nem volt kedvem. Van még egy kis időm azokra.)
Colette, milyen lett? Bár nem olyan míves, mint a Te táskáid, de nekem megteszi. :)) A verseny feltételeinek azt hiszem, megfelel.
Szinte megkönnyeztem, mikor belenyírtam a nagy szabóollóval...
Mivel az egész anyag hímzett, nem bonyolítottam túl a szabást. Nem lett patchwork, egyszerű, elől egy zsebes, ingszatyor-fazon. A csavaros turkált táskafület tettem rá, és le-felkerül, mikor melyik táskámhoz lesz kedvem (mert készül a másik is, amit korábban mutattam). Fehér bélésselymet kapot belül. Zseb nincs benne. Meghagytam díszítésnek a megkötő pántot és a gombolást. A zseb a háta felső részből készült, még a méret és a márka is benne van emléknek. :D
Az angyalka pedig ott lapul a zseb jobb felső csücskében. :)

19 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Ezt szinte bármihez lehet hordani. Én nem adom fel, már csak azért sem vagdosom szét a kinőtt ruhákat, hátha mégis.... :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj hát ez nagyon ügyes! Nagyon tetszik, hogy felhasználtad a gombolópántot is! Ó de klassz!

    VálaszTörlés
  3. Azt a mindenit! Nagyon jó lett. Az anygalka nagyon passzol hozzá. :))))

    VálaszTörlés
  4. micsoda vagány darab! méltó a régi kedvenc tunikádhoz;)!

    VálaszTörlés
  5. Frankó lett, olyan igazán nőcis dolog,a mit bárki szívesen hordana.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!!!
    Nagyon elfogadnám, annál is inkább mert szeretem a fekete-fehéret!
    És az a kis angyalka! Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  7. EZ IGEN!!!!!! Fantasztikus lett!!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett!!!!!!!!!!!
    :)

    VálaszTörlés
  9. Barbi, ez nagyon klassz lett!! Igazán méltó módja egy kedvenc ruhadarab felhasználásának!
    Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a dicséreteket! Örülök, hogy tényleg tetszik! :)

    VálaszTörlés
  11. Itt vagyok én is, és semmi újat nem tudok írni. :-))) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  12. Csak most volt időm megnézni a táskádat. Barbi, nagyon jó lett! Így még sokáig hordhatod a kedvenc darabod... Nagyon tetszik , az angyalkás hímzés elhelyezése nagyon ötletes.
    Szép napot! Szia!

    VálaszTörlés
  13. Barbi, itt a sor végén, -de talán a hétvégi elfoglaltságom felmentést ad ez alól- szívből gratulálok. A neten keresztül is érzem a lelkesedésedet, és ez annyira jó:)))
    A táskáról már mindent leírtak a többiek: FANTASZTIKUS. Pont így gondoltam, hogy a régin lévő diszítés új szerepet kap. Erre vétek lenne bármit tenni...
    Nem minden anyag kívánja a foltozást, ez így tökéletes. Köszönöm, hogy ismét velem játszottál!!!

    VálaszTörlés
  14. Csak most van időm bekukkantani hozzád.Hát ez a táska!!Nagyon ötletes.Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  15. Nagyszerű táska, csatlakozom az előttem szólókhoz!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online