2009. május 8.

Black&white 2

Az angyalkát már megmutattam.
Hogy fokozzam az izgalmakat, íme a "rongy", amiből a táska készül Colette játékához.
Ezt a tunikát turkáltam egyszer régen, és nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon... szerettem. Sajnos, már nem jó rám. :( Legutóbb akkor volt rajtam, amikor barátaink esküvőjén voltunk (és 4 hónapos várandósan hízás helyett még egyenlőre fogytam).
Fekete nadrággal és magassarkúval remekül mutatott.
Szóval, "őt" nyírbáltam meg, alakítottam át, hamarosan megmutatom mivé változott! :)))

5 megjegyzés:

  1. Most már nagyon kiváncsivá tettél...

    VálaszTörlés
  2. Nem csoda hogy szeretted, nagyon jól mutat, de a táska is tuti szép lesz belőle, úgyhogy már kíváncsian várom. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szép kis "rongy" ez, gyönyörű lesz az a táska!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online