2009. április 3.

Végre TAVASZ!



Tegnap nagyon szép napunk volt!
Végig napfényes volt, ami teljesen feldobta a hangulatom. Délelőtt ugyan az Otp-be kellett mennem, ami nem egy nagy élmény, de ezt sem bántam, mert szép napos időben sétálhattam a városban.
Délután pedig remek dolgok történtek.
  • Először is, elmentünk sétálni Ábellel, amit mindketten nagyon élveztünk. Elmentünk egy turiba, ahol remek apróságokat találtam ismét (gombokat, a kis fürjtojás-utánzatokat, egy kis textilt, egy szuper kis fajátékot és nem utolsó sorban egy jó széket a számítógép elé, amit ma juttatnak el hozzánk).
  • Aztán hazajöttünk és Ábel végleg elindult egyedül! Egész délután meg sem állt! Kapaszkodás nélkül jött utánam a konyhába, fürdőbe, szobába, aztán megint konyha, fürdő, konyha, szoba, konyha..... Néha még fog valamit a kezében (biztos, ami biztos:)).
  • És kész lett a húsvéti fánk (nem ehető fánk :))! A fotó kedvéért levettem a falról az Andy Warhol nyomatokat, valahogy nem passzoltak a képbe. :D
Szerintem nagyon szép lett a fácskánk!
Talán fikusz a neve, rég megvan, de nem tudom milyen fajta. Minifa. Ezek a tojások vannak a turiból. A cserepet beborítottam zsákvászonnal, egy kis szalag köré, a földre pedig raffia. Tettem alá egy tányért, mert a zsákvászon irtóra szöszöl. Annyira büszke vagyok rá, mert olyan tiszta és egyszerű lett, amilyennek én a húsvétot képzelem: büdöskölni, pénz-, ital- és zabálásmentes, feltámadás várós, Jóistenre gondolós!

Van hozzá egy történet is.
Amikor kész lett, nagyon elégedett voltam vele. Le is fotóztam volna, de már este volt, így ma reggelig türtőztetnem kellett magam. Annyi még kell a történethez, hogy ott volt a cserép mellett a gyümölcskosarunk banánnal, almával.
Épp fürdettem Ábelt, azaz ő matatott a kádban én meg néztem. Apa ilyenkor be-bekukkant hozzánk, hol tartunk. Szóval, Zsolti kiment a konyhába egy banánért, bejött a fürdőbe.
-Na, milyen? - kérdeztem.
-Mi? (Utálom, amikor bizonyos kérdésekre irtó hülyeségeket visszakérdez felelet helyett...)
-Ami a banán mellett van.
Kimegy, visszajön.
-Ja, olyan "kicsi", hogy nem vettem észre! - mondja vigyorogva.
-Na, de milyen?
-Tetszik!
-Most már nem is hiszem el... - mondtam elkettyenve, kicsit több elragadtatást várva.

Férfiak...
Mindenesetre Ábelnek tetszett, többször is odatotyogott és rámutatott nevetve!
:)
Ő még egy romlatlan, figyelmes minipasi. :D

Na, megyek, mert ez a figyelmes minipasi "megajándékozott" egy iszonyú teli pelussal...

7 megjegyzés:

  1. Ó Te lány még a könnyeim is kijöttek a soraidat olvasva:-)
    Ábeled cuki a férjedre gondolom már nem haragszol:-) (szerintem nem is haragudtál) a fa pedig csodás. Újra megnézem és nekiugrok az otthoninak délután.
    pusz

    VálaszTörlés
  2. A fád tényleg nagyon szép lett. Ez a stílus nekem is nagyon tetszik. A jövő héten majd alkotok én is valami húsvétit, de még várom az ihletet. Az én pasimtól pedig nem fogok ilyen badarságokat kérdezni, mert már rájöttem, hogy ami a mi szívünket megdobogtatja és megállunk egy pillanatra, hogy megcsodálhassuk, azt ők észre sem veszik... De talán jó is ez így, hogy különbözőek vagyunk. :-)))

    VálaszTörlés
  3. Szia ! Szép lett a díszítés.A fácskád talán Ficus benjamina lehet,de nem biztos, nem vagyok szakértő. A kisfiad pedig tüneményes , ez viszont teljesen biztos!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon tuti lett a tojásfa! Nekem is kéne már valamit dekorálni... végre nekem is van kedvem dolgokhoz, hogy jó az idő!

    VálaszTörlés
  5. Mindig az egyszerű a nagyszerű! :) (Nekem legalábbis.)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos a történet.
    Miért csodálkozol ? Férfi.
    De ha nem díszitenél biztos hiányolná.
    Szép lett a fácska. Én is fikusz
    fajtának ismerem.

    VálaszTörlés
  7. Én is azt akartam írni amit Edige, úgyhogy nem ismételem, ez így van.
    A fa nagyon tetszik, jó az a zsákvászon:)
    Ábelnek nagy gratulám, most már igazi menőmanó:))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online