2009. április 8.

Próbálkoztam


Kipróbáltam én is a fonalfestést.
Azért nagy próbálkozás nem kellett hozzá, hisz főiskolán és azon kívül is festettem már textilt, igaz fonalat még nem. Inkább textilfesték és idő gondjaim vannak.
A fotón a fonalak egy Nina által megfestett takácsvásznon hevernek.
Először is, vettem barna fonalat, amit itt-ott ki szerettem volna világosítani fehérítővel, nos abból a barnából mályva szín lett. Az itthoni ezer éves drapp Kolumbia textilfestékem pedig narancsosra (téglavörösre) színezte a fehér fonalat. Bár nem a várt színeket kaptam, tetszik a végeredmény. Pláne, hogy csak ide-oda merítgettem a fonalakat, és kontár módjára pocsoltam.
A kedvem nem elment, hanem egyre nagyobb lett a dologhoz, ám a következő próbálkozás nem a közeljövőben lesz, mert annyi, de annyi az elkezdett munkám!
***
Itt van a töredéke a sok ufo-nak, de hogy hová és mi készül... psssszt! ;)



19 megjegyzés:

  1. Ügyesen festegetsz, de ezt eddig is tudtam...

    VálaszTörlés
  2. A fonalak (is ) szuperek lettek. tegnap nem kaptál tőlem emailt? Küldtem meglepit is. Újra próbálkozom.

    VálaszTörlés
  3. Csilla: Kaptam egyet, úgy értelmeztem, hogy a munkahelyedről küldted, de szövegen kívül nem jött más.

    VálaszTörlés
  4. Szépek a fonalaid! Ez a 3 az a sok ufo? Látnád az én fiókomat! :DDD

    VálaszTörlés
  5. Claudius: Dehogy ennyi az ufo-m, nyugodt lenne a lelkem, ha így lenne! Nálam is egy szekrényajnyi, csak egy töredékét mutattam meg, melyekbe azért bele-beleböködök. :)

    VálaszTörlés
  6. Barbi, jók a szinek, én elfogadnám őket!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon!!! jók lettek a fonalaid :)
    Bármelyiket elfogadnám, a tartóról nem is beszélve ;)

    Itt gratulálok a meghívókhoz is, annyira jók!! Szuper ötleteid vannak!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól néznek ki a fonalaid!!!
    Nekem még nem volt bátorságom kipróbálni a fonalfestést , de tuti , hogy egyszer nekifogok...

    VálaszTörlés
  9. Egyáltalán nem csodálkozom, hogy megjött a kedved a festegetéshez - gyönyörűségesek lettek!!!!!
    Az UFO-k is szépek lesznek ám!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Húúúú, nagyon tetszenek a festett fonalaid. Hol lehet natúr színűt venni??

    VálaszTörlés
  11. Abile: itt nálunk csak egyszerű Puppets fonalakat lehet kapni, abból festettem meg a fehéreket. :) De van törtfehér is. Az egyik halványzöld volt, a festettek közül.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jól néznek ki a fonalaid, én is elfogadnám őket. Én még nem mertem belevágni a fejszémet, de mindenféleképpen ki fogom próbálni! :))

    VálaszTörlés
  13. Annyira jók lettek... (nekem a mályva a kedvencem!)
    És az a tartó! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon ügyes vagy,igazán tetszetősek a fonalaid! Én még nem mertem neki fogni a festésnek,félek hogy mosáskor engedné a színét és tönkre tenné az egész munkámat.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép a x szemes ufok mindegyike, már csak ennyiből is látszik.

    VálaszTörlés
  16. Tetszenek, mindegyik! :-) Az UFO-k közül meg a bal oldali lila nagyon...

    VálaszTörlés
  17. a fonalak nagyon jók lettek, én is elfognám bármelyiket;o)
    az UFOk is ígéretesek, a jobb felső Tralala ha nem tévedek:o)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szépek lettek a fonalak :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online