2009. április 1.

Milyen gyorsan tudsz gépelni?




Speedtest

You reached 317 points, so you achieved position 9527 of 128006 on the ranking list


You type 395 characters per minute
You have 72 correct words and
you have 0 wrong words


Kipróbáltam! Én ne tettem volna, hisz gyors- és gépírást (is) tanultam. Előbbi már nem megy, utóbbit nagyon szeretem és naponta gyakorlom! :)
1 perc alatt 72 szó, nulla hiba. Hogy mennyire gyors másokhoz képest, nem tudom, de hogy hibátlan lett, arra büszke vagyok! :))
Timicinél fedeztem fel a játékot.

5 megjegyzés:

  1. szerintem nagyon jó! és igazad van hogy büszke vagy rá, hogy hibátlan lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól és gyorsan tudsz gépelni, ügyes vagy! A felső mondatban írja, hogy milyen az eredményed másokhoz képest, te 128006 próbálkozó közül a 9527. legjobbat gépelted, azaz benne vagy az élmezőnyben.
    Én is kipróbáltam, én 89755. vagyok 25 szóval, van még mit gyorsulnom :)

    VálaszTörlés
  3. Hát Barbi én megelőztelek pedig még csak nem is tanultam gépelni :)
    De gratula a szép eredményhez!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online