2009. április 20.

Megújulás...

...minden téren. Hétvégén kicseréltünk két ágyat a lakásban, egyiket a másikkal. A régi meggyötörte a derekam. Ezen jól alszom. Zsolti kevésbé szegény, neki újra meg kell szoknia. Így megújult a szoba, ugyanúgy néz ki, mint a régi helyén, mégis más...

Azt hiszem kezdek én is kicsit megújulni. Bár megint náthásak vagyunk Ábellel (éjszaka alig kaptam levegőt), és ez kissé lelomboz, van ami feldobjon! Ma felpróbáltam néhány nyári szoknyámat, régebbi farmerokat és újra jók rám! Azok is, amelyek a környékemre se jöttek pár hónappal ezelőtt! Pedig nem diétázom. Mégis úgy látszik megindultak a kilók, vagyis az is lehet, hogy nem is fogytam, csak kicsit alakultam régi önmagamhoz képest. Talán a több séta, amit a jó időben teszünk Ábellel, segít. No meg hát sok stressz is ért mostanában. És talán kevesebbet is eszek (ez nem tudatos). Tényleg csak akkor kezdek neki enni, ha már hangosan korog a gyomrom. Bár az is igaz, hogy az édességről továbbra sem bírok lemondani... A fogyás téma sohasem foglalkoztatott, mióta szültem azért többet szemlélem magam, elégedetlen vagyok. De most kezdek kicsit helyrekupálódni lelkileg.
:D

7 megjegyzés:

  1. Olyan jó kis hangulata van ennek a fotódnak! Nagyon tetszik!
    Mi is sokáig aludtunk ilyen "kihúzható" ágyon (alszunk még ma is), de vettünk rá fekvőbetétet, mert az én matrachoz szokott hátam (jajj, vissza is sírom) majd szétment már.
    Most ágyat szeretnénk csináltatni: ismerős famester a keretet, és valami szupi és sajnos drága matracot szaküzletből.
    Őrjítően drágák, de én nem tudok aludni így, csak nagyon nehezen. Évek óta nem pihenem ki magam :(
    Remélem, Neked beválik a csere :))

    A quakered valami álomszép!!A kép is nagyon ott van :) Na és a fonaltartód!!
    Olyan jó volt benézni ma hozzád :))))
    (máskor is, de most különösen!)

    VálaszTörlés
  2. Na azért az a 9 hónap, meg a szülés megteszi "áldásos" hatását. De ahogy Ábel baba egyre nagyobb és nehezebb lesz, majd észre sem fogod venni, és hipp-hopp visszanyered a régi formádat.

    Ágycsere... azt hittem újat vettetek. Én voltam így egyszer, a párom méltatlankodott, hogy cseréljünk már ágyneműt, én meg mondtam jó, itt az enyém, add a tiédet. Persze egy mosás is ráfért volna már, de a felszólítás nem volt egyértelmű. Szerintem. :)

    VálaszTörlés
  3. Nina: Köszi a kedves sorokat! Hát, én is el tudnék képzelni egy szép faragott v. kovácsoltvas ágyat egy jó matraccal! Ám nekem ez is megteszi, jó kemény és ez kell az én ábelcipelős derekamnak! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Mici!

    Új ágyhoz pénz is kellene... Most csak egyik szobait a másik szobaival! De én teljesen elégedett vagyok! :D Az ágyneműcserével én is így vagyok néha... Most, hogy mondod! Át is kellene húzni! :)))))

    VálaszTörlés
  5. Én hajlamos vagyok a dolgok mögé nézni. A két éjjeli szekrény csoda szép.
    Nekünk a nappaliban van hasónló
    kinyithatós, egyszer szilveszterkor
    aludtunk rajta mert ott néztük a Tv-t.Nem volt kényelmes.
    Azóta bármi van csak a helyünkön a francia ágyon.

    VálaszTörlés
  6. a lelki kupálódásnak igazán örülök, és a testihez is sok sikert kívánok!
    hihetetlen, de én is a legnagyobb melegben, jó időben vagyok képes megfázni, vagy összeszedni egy mandulagyulladást, ez van...

    VálaszTörlés
  7. Ninához csatlakoznék. Szinte minden mondatát le tudtam volna írni. derekammal sokat kínlódtam amig nem vettünk matracos és betétes ágyat. Egy csapásra megszüntek a panaszok. A képed a quakerről csodás. Tényleg jó volt benézni.
    pusz

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online