2009. április 15.

Közvélemény-kutatásom eredménye



25-en szavasztatok az 1 hét alatt.
Köszönöm!
Kérésem ugye az volt, hogy jelöljétek be, mit látnátok szívesen kis boltocskámban, ami idény jelleggel nyílna, karácsony előtt. Azért ilyen korai a kérdés, hogy legyen időm elkészíteni a tárgyakat, melyekre igényt tartanátok. A legnagyobb érdeklődésre a szappan tartott számot, igyekszem sok illatos és szép darabot készíteni majd. Mindenképp készül teásdoboz is (rengeteg ötlet van a fejemben), és fenyődíszek. Van, aki az egyéb kategóriára kattintott, ám nem üzent, mire vágyna. Azóta jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat...
Például fonaltartó, tűőr, gombok (levegőn száradó, kerámia hatású masszából). Készítek magamnak, és a kommentekből leszűröm, ezek is tetszenének-e. Novemberben visszatérünk a témára! :))

4 megjegyzés:

  1. Bevllom, én az egyéb kivételével mindent bejelöltem:))))
    Szeretem a munkáidat, na!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, én nem jelöltem,de a szappan ,a gombok és olyan szép kis gombostűk (gyurmából) engem is biztos elcsábítanának.

    VálaszTörlés
  3. Én a szappanokra szavaztam, mert már rég óta izgatnak a házi készítésü szappanok. Még nem próbáltam, de talán egyszer. Na de a többi sem semmi amit írtál:-) Várom én is.

    VálaszTörlés
  4. a szappanok engem is érdekelnek, régeben is megfordult a fejemben, de aztán csak kósza gondolat lett belőle... De Te most fölpiszkáltad a fantáziámat! :D
    Na majd talán a nyáron, mikor más dolgom sem lesz, mint pancsolni vele az udvaron...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online