2009. április 4.

Kíváncsi vagyok...



...valamire, bár fura lesz, miért most hozakodom elő ezzel, de ha végigolvasod a bejegyzésem, máris megérted.
Karácsony előtt (november) szeretnék csinálni itt a blogomon egy kis bazárt. Tudom, még szinte most bontakozik ki a tavasz, a nyár, senkinek sincs már/még karácsonyi hangulata, de tervem megvalósításához sok idő kell, ezért érdeklődöm idő előtt.
***
Szóval, érdekel-e benneteket ilyesmi?
***
Ha igen, szavazzatok a közvélemény-kutatásomban oldalt, hogy milyen portékák érdekelnének! Többet is megjelölhettek! Ha van más ötletetek, azt írjátok meg e-mail-ben (oldalt látható a címem)! Ezek mind egyedi, limitált számú darabok lennének.
Ha lesz érdeklődő, akkor még nyáron nekilátok!
Köszönöm!
:)

6 megjegyzés:

  1. Jó ötletnek tartom, ha hiszed ha nem
    én is gondoltam már rá.
    Csak én csereberélni szeretném.

    VálaszTörlés
  2. Mmama: Én sokat csereberélek a csereblogon, de ezeket most kivételesen eladnám. Ezért is kérdeztem rá, mert nem biztos, hogy az emberek többsége költene ilyesmire válság idején, de majd meglátjuk! :)

    VálaszTörlés
  3. Barbi,nagyon jó ötlet!Szerintem már kezdheted is ... :-)Mi vevők vagyunk mindenre!Olyan ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Én is szavaztam már! ;)
    Rea

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online