2009. április 8.

Kész...


... vagyok én is és a meghívók is tesóméknak.
Jöhetnek a vendégek!
:)

6 megjegyzés:

  1. Nem vagyok egy nagy rózsaszín fan, de ez nagyon jól mutat, a kedvencem a gyöngysor rajta.

    VálaszTörlés
  2. Judit én sem. :) Vagyis a halványrózsaszín még elmegy, de a pink kissé erős, ám a menyasszony ilyet szeretett volna. Feltűnő, de egy esküvőn ez a cél! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik!!!
    Igazán ötletes! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuperjók lettek, bár nekem se színem! Viszont az idén nekem is szükségem lesz hasonlókra:D Mivel nem találtam a mailcímed gondoltam ide írok, és megkérdezlek hogy honnan ötleteltél, saját kútfő az egész vagy valamilyen oldalakon körülnéztél? Köszii

    VálaszTörlés
  5. Hello! I'm collecting flags. I like your blog. I like a pictures, leave me a comment, please
    THANK YOU!
    I hope you visit my blog and my frends
    http://miguelangelromero1997.blogspot.com
    http://tenista13puebla1997.blogspot.com

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online