2009. április 27.

Itt vagyok

Na, itt vagyok végre. Mozgalmas volt a hétvége. Ábel elég hisztis volt, ettől én is az lettem, így igen morgós hangulatban voltam a két nap. Sikerült befejeznem és elküldenem két cserebere ajándékomat. Juditnak a táskát és egy nesszeszert a szép babahordozóért. Krisztinek pedig a sok apró csecsebecséért más, még apróbb csecsebecséket. Ő a madárkát kérte és egy Nina mintájával díszített kis ollóőrt. Többet készítettem, hisz annyi szépet kaptam tőle.






Aztán kigondoltam a konyhába egy terítőt. Duplaforgós blokkokból áll majd.
Egyet összevarrtam (nagy úr a kíváncsiság).




És készül a vízforralónak is egy- a terítőhöz illő - kis kabátka. Virágcserepekből kikandikáló jojó- és gombvirágokkal. Ilyet



a Patchwork Potteryn láttam. Nagyon az elején vagyok mindkettőnek, és sokáig sutba is lesznek 'dobva', újabb UFO-t termeltem (irtó büszke lehetek magamra :S).


Elkészültek az esküvő napján az autókra szánt fehér kendők is. Még ráírom textilfilccel tesómék nevét.
És még sikerült függönyt mosnom és vasalnom is.
***
És mindeközben Ábel szerzett egy csipeszt!
Ilyen beszerzések során madarat lehet vele fogatni...



Egész jól alakul a listám, de még mennyi minden van, ami lóg a levegőben...
:D

14 megjegyzés:

  1. ez a "duplaforgós" blokk nagyon nagyon tetszik. Egyszer én is kipróbálom :-)

    VálaszTörlés
  2. A csipesz nálunk is az imádat tárgya. :))
    A cserebere gyönyörűség tetején a feltekert dolgok szalagok?? Jajj de kedvesek. :)

    VálaszTörlés
  3. Igen Judit, szalagok! Autós-repülős, majd varrok Ábel készülő melegítőjére is. :)

    VálaszTörlés
  4. 1.Ábelt imádom!
    2.Judit gyönyörű táskát és neszit kap. A táska színeitől kész vagyok!!!
    3.Nem lehet, hogy Ábel érzékeny az időjárás változásra? Enyém Dóri 3 hetes kora óta hidegfront érzékeny, most hétvégén nem volt hidegfront? Dorka kibírhatatlanul hisztis volt, már nagyon sajnáltam a vasárnap este.
    4. Látod? Haladsz! Megy ez!!
    Szép hetet! :)

    VálaszTörlés
  5. De Ercsi! Ő is és én is frontérzékenyek vagyunk. Ez van. Ilyenkor kölcsönösen el kell viselnünk egymást, és főleg Zsoltinak bennünket. :)

    VálaszTörlés
  6. Jujj de szép!!!!! Nagyon köszönöm!!!!:)))
    A Krisztis cserebere is nagyon tuti, a szalagok nagyon tetszenek! Meg amit cserébe adtál azok a madárkák, apróságok....le a kalappal!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretem az aprókáidat, meg egyáltalán...:)! Ja a neszesszert külön ki kell emelnem és főleg a hímzést a mintán, nagyon tetszik!

    Tünemény Ábeled a csipesszel:)), nálunk PankánaK volt egy csipesz korszaka, na meg azok a csodálatos befőttes gumik;)! Ha ezt kapott vásárfiának, az maga volt a boldogság:)))!

    VálaszTörlés
  8. Azért haladsz, lassan, de biztosan. Sok szépet készítettél!

    VálaszTörlés
  9. Hát csak kapkodom a fejem, milyen klassz dolgok kerülnek ki a kezeid alól ;))

    VálaszTörlés
  10. Ez egy egész özön, csak kapkodom a fejem.
    Minden szép, minden jó, mindennel meg vagyok elégedve :))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon drágák vagytok! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Hát Barbi, én is csak nézek, hogy mi minden kerül ki a kezeid közül! Egytől egyig szépek!
    Sőt, az is hihetetlen, hogy esküvőre mennyi mindennel tudsz készülni.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik a nesszeszer , a terítő is szuper lesz !
    Ábel tündéri , tényleg milyen boldog a csipesszel! Nálunk a nagyobb kupakok voltak igen kedveltek , azok , amiknek fel- le lehetett nyitogatni - csukogatni a tetejét....

    VálaszTörlés
  14. Barbi!
    Nagyon szuper lett a neszeszer!!!

    A táskám NAGYON jól pakolható!! Használjuk is rendesen!!

    Annyira cuki a kisfiad!! A lányaim is bejelentették, hogy szeretnének egy kistesót....

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online