2009. április 17.

Eltűntem, de megvagyok...

Annyi feladatot találtam ki már megint, hogy sohasem fogom utolérni magam. Plusz még Ábel is náthás, folyik az orra, egyik éjszaka fél órát üvöltött, ma sem tudom miért. Az orrát leszívtuk, utána meg szokott nyugodni, most nem. A bőgésétől én is ideges leszek, így nem voltuk jó páros éjszaka 2-kor...
***
Szóval, két csereberében is benne vagyok, és kinéz egy harmadik is. Cserélek Krisztivel, aki két helyes kis mintakészletért és fiús pántokért a Nina-féle ollóőröcskét és egy filc madárkát kért. Ezeket én túl kevésnek tartom cserébe, ezért még készítek neki két ollóőrt, egy lila virágosat és egy zöldes árnyalatút.
Egy barátnőmnek is hímzek egy kis tűpárnát, egy ábécés mini sampler lesz rajta. Még apró gombostűket is tervezek neki.
Cserélek Judittal is, aki egy csodás babahordozót varrt nekünk, ő megkapja a már régen megvarrt foltos táskámat, és készítek még neki egy nesszeszert is hozzá.


Az esküvő is a nyakunkon van. A képen látható ruha ezer éve ki van szabva (ami jó benne, hogy még mindig jó rám, pedig azóta szültem is, és nem fogytam le:)). Mivel még illene gyászolnom (Ábel miatt már nem hordok feketét) az új ugyanilyen szabású lesz, csak fekete. Egyébként is jobban kihasználom később a fekete ruhát más alkalmakkor.




És most tudatosult bennem, hogy a korábban turkált bambusz táskafül szétcsavarozható, így több táskát is készíthetek hozzá! :)))))) Az első terv már megvan, addig nyírbáltam egy darab zsírpapírt, hogy úgy gondoltam, ez jó lesz így és elkészült a szabásminta. Majd mutogatok, ha lesz mit.


Aztán szabnék még Ábelnek játszóruhákat a Katitól kapott plüssökből.
Készül egy szép sampler is,
aztán anyukámnak is festenék valamit a szülinapjára,
no meg tervezek egy szöszgyűjtőt,
rendet szeretnék rakni a szekrényekben,
az esküvőre is van még teendőm.
A pifek is a levegőben lógnak.
Közben kellene főzni,
takarítani
és sétálni is.
No, meg ott a sok UFO.
***

Iszonyú sok így leírva is.... :(
***

Azt hiszem, szép csöndben meg fogok bolondulni...
***

Tehát, ha nem jövök, csupán ezért nem jövök.
***

És a nyár is úgy el fog röpülni, mint a sicc.....

8 megjegyzés:

  1. Lehetnél zombi is, aki csak jó zombiként elzombulja a napokat... semmi vágy, terv, alkotás, nem érdekel semmi... De te nem ilyen vagy :D És ennek tessék örülni!

    VálaszTörlés
  2. :D Örülök, csak nem mindig győzöm...

    VálaszTörlés
  3. Kitartást!::))Én türelmes vagyok :::)))

    VálaszTörlés
  4. Picurkádnak jobbulást! A tervek megvalósításához meg egy nagy adag erőt, és kitartást kívánok, bár szerintem annak nem vagy híján. Gyorsan vissza fogsz jönni mutogatni.

    VálaszTörlés
  5. Na, na... Ezt nem szabad így felfogni! Mindig csak egyszerre egy terv lebegjen a szemed előtt és arra koncentrálj, ne a mögötte tornyosuló dolgokon. Így talán kicsivel könnyebb.
    Mondom én, aki szintén depis vagyok mostanság... Persze ez az esős, borús idő sem kedvez a derülátásnak.

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást Ábelnek! Tényleg sok egyszerre ennyi feladat, de azért a nagy rész öröm! sok erőt hozzá!

    VálaszTörlés
  7. Hűű, ez tényleg nem kevés! De először is Ábelnek jobbulást, Neked meg több nyugalmat kívánok! Ezek közt a teendők közt nem lehet sorrendet felállítani, de tudod mit? Nézd a dolog jó oldalát, nem fogsz unatkozni egyáltalán... soha... :)
    Amikor eláraszt engem a sok minden, akkor begerjedek én is, aztán megrázom magam és azt mondom majd lesz valahogy, mert olyan még nem volt, hogy valahogy ne lett volna... és ez segít! :)

    VálaszTörlés
  8. Arra gondolj, hogy egy "popsival" csak egy lovat lehet "megülni" - nem csinálhatsz ennyi mindent egyszerre - persze, talán egy fontossági sorrend jó lenne és ahhoz igazítani, de nehéz betartani, tapasztaltam.
    Általában egy hétvégére eltervezem, hogy mit szeretnék csinálni, és vasárnap estére jó, ha a 25 %-a megvalósul...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online